عصر بازار

بانک مهر اقتصاد حامی طرح‌های اقتصاد مقاومتی است

عصر اعتبار- استاندار مازندران در نشست با رئیس اداره امور شعب استان مازندران، بانک مهر اقتصاد را حامی طرح‌های اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

بانک مهر اقتصاد حامی طرح‌های اقتصاد مقاومتی است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، دکتر ربیع فلاح - استاندار مازندران - با بیان مطلب فوق، حمایت از تولیدکنندگان بومی را موجب پویایی اقتصاد کشور دانست و گفت: تولید کنندگان داخلی می توانند از ظرفیت بانک مهر اقتصاد بهره‌مند شوند.

    استاندار مازندران خاطر نشان کرد: تسهیلاتی که بانک مهر اقتصاد به بسیج سازندگی اعطا کرده در جهت اجرایی شدن شعار اقتصاد مقاومتی بوده است.

    وی با تاکید بر اینکه اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان باید برای تقویت تولیدات بومی از مشارکت بانک مهر اقتصاد استقبال کند، افزود: برخی نهادها مانند بهزیستی و سازمان فنی و حرفه‌ای نیاز به توانمندسازی، مهارت آموزی و اشتغال‌زایی دارند که با تعامل با بانک مهر اقتصاد می توانند موفق تر عمل کنند.

    استاندار مازندران اقدامات بانک مهر اقتصاد در راستای ایجاد اشتغال پایدار و رونق تولیدات داخلی را تحسین برانگیز دانست و خاطرنشان کرد: تمامی بانک‌ها و موسسات مالی باید از طرح‌های بزرگ تولیدی در استان حمایت کنند.

    در ادامه، محمدمهدی بازاری - رئیس اداره امور شعب استان – گزارشی از اقدامات بانک ارائه کرد و گفت: نزدیک 10 درصد منابع مالی مازندران در این بانک سپرده گذاری شده و بانک مهر اقتصاد به لحاظ شاخص حجم منابع در رتبه چهارم استان قرار دارد.

    بازاری تصریح کرد: رعایت عدالت محوری، ارائه تسهیلات به اقشار مختلف مردم، مصرف منابع در محل جذب آن، پیاده سازی بانکداری بدون ربا و حمایت از طرح های اقتصاد مقاومتی از اولویت های بانک مهر اقتصاد می باشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی