عصر بازار

کمیسیون عالی وصول مطالبات در استان یزد برگزار شد

عصر اعتبار- کمیسیون عالی وصول مطالبات با حضور مدیر عامل بانک مهر اقتصاد و هیئت همراه در یزد برگزار شد.

کمیسیون عالی وصول مطالبات در استان یزد برگزار شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، سید ضیاء ایمانی – مدیر عامل بانک - در کمیسیون عالی وصول مطالبات استان که با حضور معاونین امور مناطق، اعتبارات و بین الملل، حقوقی و وصول مطالبات، مالی و بودجه، مدیر کل بازرسی و حسابرسی و رئیس اداره کل مدیریت ریسک، برگزار شد، با تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان این استان، گفت: دستیابی به موفقیت و اهداف بانک تنها در سایه تلاش، پشتکار، همدلی و همراهی تمامی همکاران میسر می شود.

    ایمانی خاطر نشان کرد: هر آنچه در حال حاضر در بانک مهر اقتصاد شاهد آن هستیم نتیجه سال ها تلاش و کوشش کارکنان ارزشی و خدوم آن است لذا همواره قدر دان زحمات تمامی همکاران هستیم.

    مدیر عامل بانک بررسی پرونده های مطالبات خاص را از اهداف سفر به استان یزد عنوان کرد و گفت: فرآیند پیگیری برخی از پرونده های مطالبات معوق نیاز به تصمیم گیری در سطح کلان بانک دارد از اینرو تعیین تکلیف این پرونده در دستور کار قرار گرفت.

    وی در ادامه ضمن ارائه رهنمودها و راهکارهایی به همکاران بر نقش مهم و تاثیر گذار مطالبات معوق در بانک ها اشاره کرد و خواستار  برگزاری اینگونه جلسات به منظور برطرف نمودن موانع و بن بست های موجود بر سر راه کاهش مطالبات استان شد.

    مدیر عامل بانک افزود: همه ما خواستار جدیت و اهتمام بیش از پیش در پیگیری مطالبات استان هستیم و از همه شما انتظار داریم تمام تلاش خود را در جهت تحقق این امر مهم به کار گیرید.

    در ادامه، ایوب تابانی - رئیس اداره امور شعب استان یزد - ضمن قدردانی از حضور مدیر عامل و اعضای کمیسیون عالی وصول مطالبات، گزارشی از وضعیت مطالبات استان ارائه نمود و با اشاره به مشکلات و موانع موجود، اظهار امیدواری کرد که برگزاری این جلسات بتواند تاثیر بسزایی در رفع معضلات و مشکلات وصول مطالبات استان داشته باشد.

    تابانی حضور مدیر عامل و هیات همراه را ارزشمند، راه گشا و موجب ایجاد روحیه مضاعف و تقویت انگیزه کارکنان استان دانست و گفت: مصوبات خوب و موثری در این کمیسیون به تصویب رسید که راه را برای وصول و کاهش مطالبات استان هموارتر می کند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی