عصر بازار

آمادگی بزرگترین شرکت بیمه اتکایی جهان برای همکاری گسترده با صنعت بیمه ایران

عصر اعتبار- دکتر عبدالناصر همتی، رئیس کل بیمه مرکزی دوشنبه اول آذر با دعوت رسمی، میهمان مسئولین عالی رتبه بیمه اتکایی مونیخ ری (Munich Re) بزرگترین شرکت بیمه اتکایی جهان بود.

آمادگی بزرگترین شرکت بیمه اتکایی جهان برای همکاری گسترده با صنعت بیمه ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این دیدار که با دعوت دکتر نیکلاس وان بوم هارد (Von Bomhard ) رئیس هیات مدیره انجام شد، دکتر ونینگ (Wenning ) جانشین آتی رئیس هیات مدیره و سایر مدیران ارشد مونیخ ری و شرکت Ergo نیز حضور داشتند و در خصوص راههای توسعه همکاری های بیمه ای دو کشور  بررسی و تبادل نظر صورت گرفت.
    بنابر این گزارش، مسئولین شرکت مونیخ ری آمادگی و اشتیاق خود را برای ارائه پوشش های اتکایی مورد نیاز بازار ایران در بخش بیمه زندگی و غیر زندگی، سرمایه گذاری در بخش بیمه مستقیم و نیز آموزش و انتقال تکنولوژی به مدیران و کارشناسان صنعت بیمه ایران اعلام کردند.
    در این دیدار دکتر همتی گزارشی از برنامه های توسعه اقتصادی کشور و بازار در حال گسترش صنعت بیمه ایران ارائه کرد و خواستار سرمایه گذاری و حضور بیمه گران اروپایی بویژه مونیخ ری برای ارائه پوشش ها و محصولات جدید بیمه ای در کشورمان شد.‌
    حضور دکتر ونینگ جانشین رئیس هیات مدیره که از چهار ماه دیگر ریاست شرکت مونیخ ری را برعهده می گیرد در این جلسه و مذاکره ای که بیش از سه ساعت به طول انجامید از برنامه ریزی بلند مدت مونیخ ری برای فعالیت و حضور در صنعت بیمه ایران حکایت داشت.
    در این جلسه رئیس پژوهشکده بیمه مرکزی نیز رئیس کل بیمه مرکزی را همراهی کرد.
    لازم به ذکر است، شرکت بیمه اتکایی مونیخ ری، 3 آوریل 1880 تاسیس شد و بیمه اتکایی، بیمه پایه ای و بیمه بهداشت و درمان سه رکن در الگوی کسب و کار یکپارچه گروه مونیخ ری را تشکیل می دهند.
    کل درآمد مونیخ رى در سال 2015معادل 50میلیارد یورو بود که از آن 29میلیارد یورو حق بیمه اتکایى، 16میلیارد یورو درآمد بیمه مستقیم از طرف  شرکت ارگو و5 میلیارد یورو نیز حق بیمه در رشته درمان بوده است.
    همچنین سود شرکت در سال پیش 3.5میلیارد یورو و دارایى شرکت مونیخ رى 276میلیارد دلار است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو