عصر بازار

انتشار هشتمین شماره ماهنامه شمیم کوثر

عصر اعتبار- سخن مدیرمسوول در این شماره از نشریه به موضوع کارکرد نظام بانکی در سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» اختصاص یافته و دکتر عیسی رضایی مدیرعامل موسسه به تبیین راهکارهای حمایت از بخش تولید و نقش بانک ها و موسسات اعتباری در این زمینه پرداخته است.

انتشار هشتمین شماره ماهنامه شمیم کوثر
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، سخن سردبیر در این شماره نیز به موضوع اولین نظرسنجی از کارکنان موسسه در رابطه با ارزیابی کمی و کیفی جریده پیش رو اختصاص یافته و نگارنده میل به دانش افزایی در موسسه اعتباری کوثر را مهمترین یافته های این افکارسنجی ذکر کرده است.

    عنوان روی جلد این شماره نشریه شمیم کوثر ،  صدرنشینی موسسه در بین شرکت های فرابورسی با نزدیک به نیم میلیون نفر سهامدار به عنوان پرجمعیت ترین سهامدار بورس است.

    در این شماره گزارش ویژه ای در مورد تعامل با نظام بانکی بین المللی منتشر شده و در ادامه نیز طی گفت و گویی با مدیر حقوقی موسسه در رابطه با روند پیگیری پرونده های حقوقی موسسه سخن به میان آمده است.

    گزارش ویژه چهارمین همایش سراسری مدیران و کارشناسان بازاریابی موسسه اعتباری کوثر، رونمایی از چهار خدمت آموزشی جدید موسسه در سومین همایش سراسری کارشناسان معاونت توسعه و مدیریت سرمایه های انسانی و گفت و گوی ویژه با معاونت حسابرسی و بازرسی از دیگر موضوعات این شماره از نشریه است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی