عصر بازار

نشست صمیمی نمایندگان تهران با مدیران ارشد بیمه آرمان

عصر اعتبار- تعدادی از نمایندگان تهران بیمه آرمان در دیدار و نشست صمیمی با مدیران ارشد این شرکت، مسائل و مشکلات خود را با ایشان در میان گذاشتند.

نشست صمیمی نمایندگان تهران با مدیران ارشد بیمه آرمان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این جلسه که با حضور علیرضا بیانیان مدیر عامل، هادی رئیس الذاکرین معاون فروش و بازاریابی و مصطفی شمس سرپرست معانت فنی برگزار شد، دکتر رئیس الذاکرین ضمن خوشامدگویی به نمایندگان، سیاست ها و برنامه های این شرکت را برای ارتقای سطح دانش فنی و توان علمی و عملی نمایندگان مورد تأکید قرار داد و گفت: امیدواریم با تلاش تمام کارکنان و نمایندگان شاهد افزایش سهم خود در بازار باشیم و جایگاه واقعی شرکت را در صنعت بیمه ارتقاء بخشیم.
    وی توانمندسازی نمایندگان را در مسیر تعالی شرکت از اهداف و برنامه های بیمه آرمان دانست و گفت: وجود نمایندگان متخصص و کارآمد مهم ترین سرمایه بیمه آرمان و تضمین کننده بقای آن است و‌ در نقاط مختلف می‌تواند زمینه جذب مشتری و ارائه خدمات مطلوب را در کمترین زمان ممکن فراهم سازد و به افزایش پرتفوی و رشد شرکت منجر شود.
    معاون فروش و بازاریابی بیمه آرمان گفت: صلاحیت ها و دانش فنی و تخصصی نمایندگان تضمین کننده سلامت و پایداری شرکت است و این موضوع در دستور کار هیئت مدیره است و ما مسائل و مشکلات شبکه فروش را آسیب شناسی و دغدغه های نمایندگان و عوامل شبکه فروش را به جهت بهبود امور برطرف و به اصلاح امور خواهیم پرداخت.
    علیرضا بیانیان مدیر عامل بیمه آرمان نیز در این جلسه نمایندگان و عوامل شبکه فروش را پیش قراولان بیمه آرمان دانست و گفت: تامین اطمینان و آرامش در مشتریان و بیمه گذاران در گرو گستردگی فعالیت سالم و مطمئن شبکه فروش است و یکی از اولویت های ما و مدیران ارشد شرکت ارتباط گیری و تعامل روزافزون با نمایندگان و شبکه فروش و ترفیع موانع و مشکلات پیش روی آنهاست.
    در این جلسه، نمایندگان نیز علاوه بر بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود، سؤالات و دغدغه‌های خود را با مدیران ارشد بیمه آرمان در میان گذاشتند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو