عصر بازار

شعبه زوریخ بانک ملت پول‌های بلوکه شده فوتبال ایران را آزاد می‌کند

عصر اعتبار- رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: قرار است از طریق شعبه بانک ملت در زوریخ سوییس پول‌های بلوکه شده ایران در فیفا آزاد شود.

شعبه زوریخ بانک ملت پول‌های بلوکه شده فوتبال ایران را آزاد می‌کند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از بانک مردم، مهدی تاج در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی TMS و بازدید مایکل فن‌پراخ، رئیس فدراسیون فوتبال هلند از آکادمی ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: برخی از بازیکنان خارجی از باشگاه‌های داخلی ما شکایت کرده‌اند. آنها بازیکنانی هستند که به ایران آمده‌اند و نهایتاً یک یا دو بازی انجام داده و از باشگاه‌های ایرانی شکایت کرده‌اند. حالا 6، 7 رأی در فیفا علیه ایران صادر شده و باشگاه‌ها موظف هستند حق و حقوق آنها را پرداخت کنند. این اتفاقات به سود بازیکنان خارجی و وکلای آنهاست که از حضور کوتاه‌مدت در ایران بدون اینکه ثمری داشته باشند، کلی پول می‌گیرند.

    برگزاری این نوع جلسات می‌تواند به باشگاه‌های ما کمک کند تا از این پس چنین اشتباهاتی را مرتکب نشویم. ایران بهشت نقل و انتقالات برای بازیکنان خارجی است که در آینده شکایت می‌کنند. وکلای خارجی به من می‌گفتند دل‌مان می خواهد به ایران بیاییم چرا که ایران پرونده‌های زیادی در فیفا دارد. به هر حال وقتی بازیکن با کیفیت به ایران بیاید این مسئولان هستند که در جذب آنها دچار مشکل می‌شوند و این کلاس‌ها می‌تواند برای آنها دوره آموزشی باشد.

    تاج در مورد اینکه آیا پول‌های بلوکه شده ایران در فیفا، آزاد شده یا خیر، گفت: یک جلسه با اینفانتینو و دبیرکل فیفا داشتیم. آنها قول دادند که این مورد را حل کنند و پول را به حساب ما واریز کنند. با مسئول پولشویی فیفا هم صحبت کردیم و به ما اعلام شد که این پول صرفاً بانک به بانک انتقال پیدا می‌کند و از ما خواستند بانکی را به آنها معرفی کنیم. آنها در نهایت بانک ملت را تأیید کردند که این بانک در زوریخ هم شعبه دارد و قرار شد این پول را آنجا به حساب ما بریزند. در این مبادله مالی، اسنادی تنظیم کردیم و اینجا هم از بانک ملت، نامه گرفتیم تا این پول فقط به فدراسیون فوتبال تحویل شود. در حال حاضر بخش ناچیزی از این پول آمده و همچنان باید ادامه پیدا کند و خوشبختانه روند پرداخت این پول در حال پیش رفتن است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو