عصر بازار

قابلیت های جدید همراه بانک صادرات ایران استقبال گسترده هموطنان را به همراه آورد

عصر اعتبار- ​متعاقب ارایه همراه بانک با قابلیت کاربرد اثر انگشت، شمار فراوانی از مشتریان بانک صادرات ایران را که از دستگاه های دارای سیستم عامل Ios استفاده می کنند از کاربران این خدمات پیشرفته بانک قرار داد.

قابلیت های جدید همراه بانک صادرات ایران استقبال گسترده هموطنان را به همراه آورد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، تعیین هویت از طریق اثر انگشت یکی از دقیق‌ترین روش‌های شناسایی افراد است، از این رو بانک صادرات  ایران به عنوان اولین بانک، از چند ماه پیش این قابلیت را برای ورود به سامانه همراه بانک کاربران IOS طراحی و به اجرا گذاشته است. در این نسخه علاوه بر حفظ قابلیت و توانمندی های جدید، امکان جستجوی شعب و ورود به نرم‌افزار با استفاده از اثر انگشت، برای دستگاه‌هایی که قابلیت تعریف و استفاده از اثر انگشت در آنها وجود دارد، فراهم شده است.
    کاهش هزینه‌های مشتریان، ارتقای کمی و کیفی سطح خدمات الکترونیکی در زمره دلایلی است  که بانک صادرات نسبت به طراحی و ارتقای خدمات قابل ارائه از طریق سامانه همراه بانک اقدام و نسخه جدید این سامانه که مخصوص دستگاه‌های مجهز به سیستم عامل IOS است را روانه بازار ساخت.
    این  سامانه قابلیت تطبیق با سیستم عامل IOS ١۰ را نیز داشته و همچنین بسیاری از خدماتش قبلاً برای گوشی‌های اندروید نیز فعال بوده است. هموطنان می‌توانند با مراجعه به وب سایت این بانک به نشانی www.bsi.ir  به برنامه یاد شده دسترسی و اقدام به نصب آن بر روی گوشی‌های تلفن همراه خود کنند.
    همچنین به تازگی و در راستای بهره گیری از آخرین شیوه های فناورانه، فرایند فعال سازی  همراه بانک به صورت آنی انجام می شود و مشتریان می توانند پس از ثبت درخواست عضویت همراه بانک توسط شعب ،  اقدام به ثبت حساب های خود کرده و از تمامی خدمات این سامانه  به صورت برخط استفاده کنند.
    این سامانه علاوه بر ارائه خدمات متنوع و مطلوب همچون: انتقال وجه، دریافت صورتحساب، پرداخت قبوض و... خدماتی از قبیل: سرویس جستجوی شعب، دریافت شماره مشتری، انتقال وجه با استفاده از QR-code و NFC، جمع آوری مانده حساب های مربوط به یک مشتری، غیر فعال سازی سرویس های مالی همراه بانک، صورتحساب دسته چک و ... را نیز به کاربران ارایه می دهد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی