عصر بازار

مدیرعامل بیمه دانا خبر داد:

غرامت فوت ۱۹۳ میلیون تومانی حادثه حله در اسرع وقت پرداخت می‌شود

عصر اعتبار- مدیرعامل بیمه دانا گفـت: تیم مستقر بیمه دانا در عراق، مشغول رسیدگی به وضعیت مصدومان در بیمارستان‌های عراق است.

غرامت فوت ۱۹۳ میلیون تومانی حادثه حله در اسرع وقت پرداخت می‌شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از نسیم آنلاین،  بیژن صادق با ابراز همدردی با بازماندگان و مجروحان حادثه تروریستی شب گذشته در عراق اظهار کرد: بیمه دانا به تعهدات خود در قبال مجروحان و همچنین خانواده شهدای این حادثه به فوریت عمل می‌کند.

    وی با اشاره به استقرار حدود 200 نیروی همیار بیمه در عراق از سوی بیمه دانا، افزود: رقم غرامت فوت پرداختی تعهد شده در بیمه‌نامه 193 میلیون تومان است که به بازماندگان بیمه‌شدگان بیمه دانا پرداخت خواهد شد.

    صادق ضمن تسلیت به خانواده‌ شهدای این حادثه تروریستی گفت: بیمه دانا طبق تعهداتش خود را موظف به پرداخت غرامت فوت شهدا می‌داند و همان طور که در مورد شهدای هرمزگانی سامرا، در اسرع وقت، علی‌الحساب غرامت فوت به بازماندگان آن‌ها اهدا شد، در مورد خانواده‌ی شهدای این حادثه نیز به همین ترتیب عمل خواهد شد.

    مدیرعامل بیمه دانا اضافه کرد: تعداد بیمه‌شدگان اربعین حسینی از سوی بیمه دانا 1.5 میلیون نفر بوده است و برخی از زائران فاقد بیمه‌نامه بوده‌اند.

    وی رقم حق بیمه را 18 هزار و 800 تومان عنوان کرد و گفت: هزینه‌های درمانی سرپایی و بستری زائران در ایام راهپیمایی اربعین و غرامت فوت فوت‌شدگان حوادث و عادی تحت پوشش بیمه دانا بوده است.

    صادق در پاسخ به اینکه برخی نسبت به اصل پوشش بیمه‌ زائران اربعین حسینی انتقاد داشتند، گفت: قطعن بی‌مهری‌هایی که در خصوص صنعت بیمه  و شرکت بیمه دانا با زیر سئوال بردن اصل ارائه‌ی پوشش‌های بیمه‌ای انجام شد، هیچ خللی در روند خدمت‌رسانی بیمه دانا و ایفای تعهداتش در قبال مصدومان و خانواده‌ شهدای راهپیمایی اربعین ندارد و ما به وظایف خود طبق تعهدات‌مان عمل خواهیم کرد.

    وی با اشاره به پوشش غرامت فوت 55 میلیون تومانی حادثه‌دیدگان حادثه تلخ منا گفت: گرچه فقدان شهدای این حوادث پرنشدنی است اما پرداخت غرامت فوت با رقم مناسب می‌تواند اندکی از آلام بعدی بازماندگان را تسلی دهد و بیمه دانا سریعن اقدام به پرداخت علی‌الحساب به خانواده‌ی این عزیزان خواهد کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی