عصر بازار

کلنگ‌ مدرسه "اقتصادنوین" در روستای "نگر پایین" شهرستان جاسک به زمین خورد

عصر اعتبار- مراسم کلنگ‌زنی مدرسه "اقتصادنوین" در روستای "نگر پایین" شهرستان جاسک برگزار شد.

کلنگ‌ مدرسه "اقتصادنوین" در روستای "نگر پایین" شهرستان جاسک به زمین خورد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، این بانک در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود احداث مدرسه در مناطق محروم کشور را در دستور کار دارد و تاکنون مدارس متعددی در مناطق محروم کشور توسط این بانک احداث شده است.
    در آخرین مورد کلنگ مدرسه"اقتصادنوین" در روستای "نگر پایین" شهرستان جاسک طی مراسمی با رئیس شعبه بندرعباس بانک اقتصادنوین، نماینده سازمان نوسازی مدارس کل کشور، معاون سازمان نوسازی مدارس استان هرمزگان، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جاسک، جمعی از معتمدین و خیرین منطقه جاسک و اعضای شورای روستای "نگر پایین" برگزار شد.
    در این مراسم فرزاد ادب رئیس شعبه بندرعباس بانک اقتصادنوین طی سخنانی به توجه این بانک به مسئولیت‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: بانک اقتصادنوین در سال‌های فعالیت خود علاوه بر تحول در نظام بانکی و ارایه خدمات نوین، توجه ویژه‌ای به ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی داشته و اقدامات قابل توجهی در این بخش انجام داده است.
    وی گفت: بانک اقتصادنوین تاکنون در مناطق محروم در استان‌های خراسان شمالی، سمنان، خوزستان، آذربایجان شرقی، ایلام، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، کردستان، بوشهر، گیلان، گلستان و اردبیل 11 مدرسه راه‌اندازی کرده و به زودی دو مدرسه نیز در مناطق محروم شهرهای شاهرود و میناب مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت. همچنین 4 مدرسه بانک اقتصادنوین در مناطق محروم زیرکوه استان خراسان شمالی، قروق تالش در استان گیلان، مراوه تپه استان گلستان و جازموریان کرمان در حال ساخت می‌باشد.
    در این مراسم ابراهیم کریمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان جاسک نیز طی سخنانی ضمن قدردانی از مدیران ارشد بانک اقتصادنوین برای توسعه فضاهای آموزشی در مناطق محروم کشور گفت: این اقدام بانک اقتصادنوین تاثیر به سزایی در آینده علمی کشور در مناطق محروم خواهد داشت.
    وی گفت: با توجه به پایین بودن سرانه فضاهای آموزشی در روستاهای اطراف شهرستان جاسک، راه‌اندازی مدرسه اقتصادنوین در این منطقه فرصت ادامه تحصیل برای کودکان و نوجوانان این منطقه در فضای آموزشی مناسب را فراهم می‌کند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو