عصر بازار

در نهمین دوره مسابقات فوتسال جام بانک ها و موسسات خصوصی

تیم بانک قوامین بر سکوی سوم ایستاد

عصر اعتبار- تیم فوتسال بانک قوامین در حضور مدیرعامل ، جمعی از معاونان و همکاران این بانک با برتری مقابل تیم بانک آینده به مقام سومی نهمین دوره مسابقات فوتسال جام بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی دست یافت.

تیم بانک قوامین بر سکوی سوم ایستاد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، تیم بانک قوامین در مسابقه رده بندی این دوره از مسابقات با نتیجه 2 بر صفر تیم بانک آینده قهرمان دو دوره پیشین مسابقات را شکست داد و برسکوی سوم ایستاد.
    برپایه این گزارش، تیم بانک قوامین در این دوره از مسابقات که با حضور 14 تیم برگزار شد ، در مرحله انتخابی با22 گل زده و شکست مقتدرانه تیم های هم گروه به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت و با شکست تیم دی به دیدار نیمه نهایی رسید . در مسابقه نیمه نهایی قوامین با قبول شکست در مقابل تیم پاسارگاد راهی دیدار رده بندی شد که در این دیدار با دو گل یحیی رحیمی از سد تیم آینده گذشت و در جایگاه سومی مسابقات جا گرفت. 
    شایان ذکر است، در این دوره از مسابقات محمدرضا تهرانی سرمربیگری ، محمود پناهی ، علیرضا شیخ الاسلامی  ، احمد قربانی وصادق شریفی مربیگری و محسن شادنظر سرپرستی تیم بانک قوامین را بر عهده داشتند و بازیکنان تیم وحید مرادخانی (کاپیتان)، مصطفی جابریانی ، ولی شیخ بیگلو، سعیدصحاف ، مهدی فردی نوبخت، مصطفی احتشامی ( دروازه بان)، حمیدرضا لرستانی ، یحیی رحیمی ، علیرضا جلائی ، حسین علیزاده ، سید ناصر حسینی ، محمد اوحدی ، مهدی سلیمی ، علیرضا حسینی ، محمود داوودی ، علی ابراهیم بیگی بودند .
    گفتنی است ، تیم بانک قوامین در این دوره از مسابقات با 27 گل زده و تنها 7 گل خورده یکی از بهترین بازیکنان را در خط حمله داشت.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی