عصر بازار

پرچم مقدس امام رضا(ع) در بانک مهر اقتصاد به اهتزاز درآمد

عصر اعتبار- با حضور خادمین آستان مقدس حضرت علی بن موسی الرضا(ع) مراسم سوگواری شهادت امام رضا (ع) با به اهتزاز درآمدن پرچم مقدس بارگاه ملکوتی این امام همام در بانک مهر اقتصاد برگزار شد.

پرچم مقدس امام رضا(ع) در بانک مهر اقتصاد به اهتزاز درآمد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در آستانه رحلت جانگداز نبی مکرم اسلام(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) مراسم سوگواری با حضور چهار نفر از خادمین بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در نمازخانه دفتر مرکزی بانک برگزار شد.

    خادمین آستان مقدس امام رضا (ع) در این مراسم با به اهتزار درآوردن پرچم متبرک به صحن و سرای این امام همام و همراه داشتن دسته گل و شمعدان های این صحن و  به جای آوردن مراسم خاص زیارت این بارگاه نورانی، حال و هوای معنوی این مراسم را صد چندان نمودند.

    بر اساس این گزارش همزمان با به اهتزاز درآمدن این پرچم مقدس یکی از خادمین آستان مقدس امام رضا(ع) به ذکر مناقب و مداحی پرداخت و در ادامه حجت الاسلام والمسلمین ثبوتی از روحانیون این بارگاه نورانی به ذکر فضایل زیارت ائمه اطهار(ع) و کرامات حضرت علی بن موسی الرضا(ع) پرداخت.  

    گفتنی است این خادمین حرم امام رضا(ع) از همکاران بانک مهر اقتصاد هستند و این مراسم در ادارات امور شعب شرق و غرب استان تهران نیز برگزار شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی