عصر بازار

سارق متوهم بعد از زورگیری به «بن بست» رسید

عصر اعتبار- قبل از سرقت موادمخدر خریدم و هنگام سرقت حالت عادی نداشتم، به عنوان مسافر سوار بر خودروی پراید و در نهایت با زدن راننده و برداشتن سوئیچ خودرو متواری شدم.

سارق متوهم بعد از زورگیری به «بن بست» رسید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، حدود ساعت 23 شب گذشته مأموران کلانتری 108 نواب حین گشت‌زنی در خیابان قصرالدشت متوجه شدند مردم راننده خودروی پرایدی را که پس از تصادف با خودروی ماکسیما و 206 قصد فرار داشته، بازداشت کرده‌اند و طی بررسی اولیه مأموران مشخص شد راننده پراید حالت عادی ندارد.

    با استعلام شماره پلاک خودروی پراید مشخص شد خودروی پراید ساعتی قبل در اتوبان اشرفی اصفهانی سرقت شده است، همچنین مأموران در بررسی لوازم همراه سارق موفق به کشف مواد مخدر «گراس» و شیشه از وی شدند.

    دقایقی بعد، سارق خودروی پراید به کلانتری منتقل و مراتب کشف خودروی مسروقه، به راننده آن اعلام شد که راننده خودروی پراید به کلانتری رفت و در اظهاراتش به مأموران گفت: در اتوبان اشرفی اصفهانی، سارق به عنوان مسافر دربستی سوار بر خودرویم شد که دقایقی بعد به سمتم حمله‌ور شد، توانست مرا از خودروی به پایین پرتاب و پرایدم را سرقت کند؛ سارق می‌گفت پلیس است و به من شلیک می‌کند.

    پیش از ظهر امروز متهم این پرونده به دادسرای ناحیه 34 تهران منتقل شد و در اظهاراتش به علی وسیله ایرد موسی؛ بازپرس شعبه پنجم این دادسرا گفت: 29 سال سن و لیسانس عمران دارم، شب گذشته به دلیل نداشتن پول مجبور شدم سرقت کنم، قبل از سرقت در میدان صادقیه موادمخدر خریدم، در هنگام سرقت حالت عادی نداشتم و موادمخدر مصرف کرده بودم، به عنوان مسافر سوار بر خودروی پراید، بعد از دقایقی با راننده آن گلاویز و در نهایت با زدن راننده و برداشتن سوئیچ خودرو متواری شدم.

    سرانجام متهم این پرونده در اختیار مأموران اداره آگاهی قرار گرفت و تحقیقات بیشتر در رابطه با این پرونده ادامه دارد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی