عصر بازار

با صدور بیانیه

انجمن اسلامی بانک سپه حادثه تروریستی حله را محکوم کرد

عصر اعتبار- انجمن اسلامی بانک سپه با صدور اطلاعیه ای حادثه تروریستی حله را محکوم کرد.

انجمن اسلامی بانک سپه حادثه تروریستی حله را محکوم کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در متن اطلاعیه انجمن اسلامی بانک سپه آمده است: همزمان با ایام سوگواری آل طاها، بر دل داغدار ملت شریف ایران داغی دیگر نهاده شد و دست شیاطین باز هم از آستین تکفیری های پلید بیرون آمد و جمعی از زائران شریف اربعین حسینی را به شهادت رساند.
    در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: غده چرکین حقد و حسد برخاسته از دلهای سیاه تکفیریان جنایتکار که قافیه نبرد را در جبهه های جنگ مردانه و رودر رو در موصل و حلب و سایر بلاد باخته اند باز هم سر باز کرد و این بار در حله عده ای زائر بی دفاع را از زن و کودک و پیر و جوان به خاک و خون کشید. غافل از اینکه پیروان این مکتب میراث دار امام مظلومشان امیرالمومنین هستند که فرق مطهرش شکافته آتش تروریسم اجداد منحوس همین تکفیریهای امروز بود و دلش از نادانی و جهل آنان خون شد.
    انجمن اسلامی بانک سپه در این اطلاعیه تصریح کرده است: پیروان این مکتب میراث دار امام مظلومی هستند که اگرچه تنها و بی یاور بود ولی مرد و مردانه رو در رو در مقابل کران تا کران سپاه جهل در کربلا ایستاد و صدای منطقش را در گوش زمان تا ابدیت طنین انداز کرد.
    این اطلاعیه می افزاید: جا دارد جهانیان چشمانشان را بازکنند و تروریسم را ببینند و سرشان را کبک وار در برف فرو نکنند. حامیان جنایتکار وهابی تکفیریان و هم پیمانان اروپایی و آمریکایی آنها را نیز ببینند و ملتهای مدعی حقوق بشر، سهم خود را از مالیاتهای که در راه حمایت دولتهایشان از این جانوران درنده می پردازند ببینند که چه آتشی برای دنیا و آخرتشان در حال افروختن است.

    * تسلیت حادثه اندوه بار برخورد قطار زوار مشهد مقدس
    انجمن اسلامی در اطلاعیه خود تأکید کرده است: انجمن اسلامی بانک سپه همنوا با رهبر و مراد خود که امروز داغدار این مصائب است، مراتب تسلیت و تعزیت خود را به مناسبت شهادت شهیدان حادثه تروریستی حله و همچنین حادثه اندوهبار برخورد قطار زوار مشهد مقدس، به محضر امام زمان (عج) و نائب بر حقش و ملت شهید پرور و خانواده های داغدار این دو فاجعه ابراز و برای آنها صبر و اجر جزیل و برای مصدومان شفای عاجل مسئلت می نماید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو