عصر بازار

پیام مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در پی حادثه تروریستی عراق

عصر اعتبار- سید ضیاء ایمانی مدیر عامل بانک مهر اقتصاد با صدور پیامی، شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی حِله عراق و سانحه برخورد دو قطار مسافربری که منجر به جان باختن و مصدوم شدن تعدادی از هم میهنان عزیز شد را تسلیت گفت.

پیام مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در پی حادثه تروریستی عراق
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، متن این پیام بدین شرح است:

    إنّ الحسین مصباح الهدى و سفینه النجاه

    شهادت مظلومانه هموطنان عزیزمان در حمله دَدمنشانه گروهک تکفیری تروریستی داعش، حقانیت قیام عاشورا و حادثه کربلا را در اذهان عمومی زنده کرد و نشان داد نهضت خونبار سید الشهدا(ع) پس از گذشت قرن ها همچنان ادامه دارد، طاغوتیان و ظالمین زمانه توسط عُمال جاهل و سفاک خود با به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم و بی دفاع و زائرین عتبات عالیات، به عبث دست و پا می زنند تا فریاد آزادی و حق طلبی و شعله های عشق و ارادت به سرور و سالار شهیدان را خاموش کنند.

    اما جهل و تعصب کور آن ها مانع از درک این حقیقت می شود که خون پیروان ابا عبدالله(ع) همانند آن حضرت و یاران با وفایش درخت تنومند آزادگی، تظلم خواهی و مقابله با ظلم و جور را استوارتر و تنومند تر از گذشته می نماید.

    اینجانب ضمن عرض تسلیت رحلت جانگداز نبی مکرم اسلام (ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) این فاجعه تاسف بار را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، عموم هم میهنان و خانواده های عزیزشان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال علو درجات برای شهدا و شفای عاجلِ مجروحان این واقعه دردناک را مسئلت دارم.

    همچنین سانحه دلخراش برخورد دو قطار مسافر بری و جان باختن تعدادی از زائران و عاشقان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) سراسر ایران اسلامی را غرق در ماتم و عزا کرد، این ضایعه تاسف بار را به ملت بزرگوار ایران و مردم شریف و متدین آذربایجان غربی و خانواده های داغدار عزیزان از دست رفته تسلیت عرض می نمایم.

    سید ضیاء ایمانی

    مدیر عامل بانک مهر اقتصاد

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی