عصر بازار

پیش بینی رئیس اتحادیه از آینده طلا

عصر اعتبار- رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران گفت: با به پایان رسیدن محرم و صفر شاهد افزایش داد وستد در بازار طلا و جواهر و بازگشتن معاملات به حالت عادی هستیم.

پیش بینی رئیس اتحادیه از آینده طلا
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از میزان، این در حالی است که قیمت دلار مطابق آذر ماه هر سال و با توجه به نزدیکی به پایان سال میلادی با افزایش چشم‌گیری روبرو بوده است و علت این روند صعودی در قیمت دلار را می‌توان در بسته شدن حساب‌های کاغذی در بازار بورس، طلا و سهام به خوبی مشاهده کرد.

    در این رابطه محمد کشتی‌آرای در خصوص قیمت طلا بعد از اتمام محرم و صفر گفت: محرم و صفر تاثیری بر قیمت طلا در بازار نداشته کما‌اینکه در 2 ماه اخیر شاهد بیشترین نوسان در بازار طلا و سکه بوده‌ایم.

    رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران در ادامه افزود: با به پایان رسیدن این ایام شاهد افزایش داد وستد در بازار طلا و جواهر و بازگشتن معاملات به حالت عادی هستیم.

    وی با بیان اینکه با اتمام محرم و صفر مراسم و اعیاد آغاز می‌شود، گفت: با آغاز مراسم‌های عروسی و اعیاد شاهد افزایش خرید طلا و سکه در بازار خواهیم بود که این عامل نیز به رونق بازار کمک بسزایی می‌کند.

    کشتی‌آرای تصریح کرد: در دوماه اخیر تنها معاملات سکه و طلا به حداقل خود رسیده بود ولی تاثیری بر قیمت‌ها در بازار و کاهش قیمت‌ها شاهد نبوده ایم.

    رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران در خصوص سمت و سوی معاملات در بازار جهانی اظهار کرد: در پایان سال میلادی نوساناتی در بازار قیمت‌های جهانی ایجاد می‌شود و بسیاری از تسویه‌های مالی مربوط به طلا، سهام و بورس در ایام صورت می‌گیرد و به همین دلیل شاهد نوسانات بسیاری در بازار طلا و سکه بوده‌ایم.

    وی در انتها خاطر نشان کرد: در چند ماه اخیر قیمت طلا در سطح جهانی تغییر چندانی نداشته است و با توجه به افزایش قیمت دلار طلا و سکه نیز به طبع آن افزایش قیمت را نیز تجربه کرده‌اند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی