عصر بازار

حمله برای سرقت موبایل

عصر اعتبار- رییس کلانتری ۱۳۱ شهر ری از دستگیری سارق تلفن‌های همراه در یکی از پارک‌های شهرری خبر داد.

حمله برای سرقت موبایل
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، سرهنگ محمد کالوسی دراین‌باره گفت: چند شب پیش یکی از شهروندان ساکن محدوده شهر ری ضمن تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کرد که هنگام حضور در پارک فردی به او حمله کرده و گوشی تلفن همراهش را به سرقت برده است.

    وی با بیان اینکه  بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری 131 شهرری به محل حادثه اعزام شدند، گفت: پس از حضور ماموران در محل با توجه به اینکه امکان داشت هنوز سارق در محل حضور داشته باشد، آنان گشت‌زنی در محدوده پارک را آغاز کرده و افراد مشکوک را تحت نظر قرار دادند تا اینکه مدتی بعد یکی از ماموران متوجه فردی با مشخصات ارائه شده از سوی مالباخته شد.

    کالوسی با بیان اینکه این فرد در حال پرسه‌زنی با موتور سیکلت بود، ادامه داد:‌ بلافاصله با هماهنگی های انجام شده این متهم پیش از اینکه بتواند از محل فرار کند، توسط مأموران دستگیر شده و در همان محل مورد بازرسی بدنی قرار گرفت که طی آن یک دستگاه تلفن همراه که متعلق به مالباخته بود کشف شد.

    رییس کلانتری 131 شهرری با بیان اینکه مالباخته نیز در مواجهه با سارق وی را شناسایی کرد، افزود: متهم به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های انجام شده به چندین فقره سرقت تلفن همراه اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم و کشف دیگر جرائم احتمالی به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی