عصر بازار

مدیر یک کارخانه پژوهشی-تولیدی خبر داد

راه‌اندازی خط تولید دستگاه کارت‌خوان در کشور

عصر اعتبار- یک شرکت پژوهشی – تولیدی با شراکت castles اقدام به انتقال تکنولوژی و تولید پایانه‌های فروش کرد.

راه‌اندازی خط تولید دستگاه کارت‌خوان در کشور
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، کارخانه یک شرکت پژوهشی – تولیدی با تکیه بر توان داخلی و در راستای ایجاد اشتغال و افزایش توان داخلی از طریق انتقال تکنولوژی، اقدام به تولید پایانه فروش کرده است.

    شاهین جوانمردی -مدیرعامل ارونتک- با اشاره به اهداف راه‌اندازی این کارخانه، گفت: نمی‌خواستیم وارد کننده محض باشیم یعنی کالاهای تولید شده متناسب با بازارهای های دیگران را وارد کنیم و تنها کار بازرگانی انجام دهیم بلکه می‌خواهیم محصولات را براساس نیاز بازار ایران، مناسب‌سازی و تولید کنیم.

    وی افزود: تصورمان این است که می‌توانیم محصولات را با قیمت کمتر از  قیمت تمام شده واردات، تولید کنیم. همچنین آنها را مطابق با نیاز مشتری (از طراحی ظاهری تا تغییرات سخت افزاری) و با قیمت بهتری ارائه دهیم.

    به گفته او پایین آمدن هزینه مواد اولیه و استفاده از ریال بجای دلار در فرایندهای تولید، از مهمترین تاثیرات راه‌اندازی این کارخانه در قیمت تمام شده محصول خواهد بود.

    جوانمردی در توضیح فازبندی فعالیت کارخانه گفت: ظرفیت کارخانه در فاز اول، تولید سالانه 250 هزار پایانه فروش است که برای 100 نفر اشتغال مستقیم ایجاد می‌کند و حدود 2.5 تا سه میلیون دلار صرفه‌جویی ارزی خواهد داشت.

    او تولید 40 درصدی قطعات و ملزومات در داخل کشور را فاز دوم دانست و بیان کرد: در فاز دوم می‌خواهیم تنها مونتاژ انجام ندهیم و برخی قطعات همچون آداپتور و دیگر قطعات را در داخل کشور تهیه کنیم. در این فاز برای 200 نفر اشتغال مستقیم ایجاد می‌کنیم و سالانه هشت میلیون دلار صرفه‌جویی ارزی خواهیم داشت.

     ابزارهای حوزه پرداخت وسعت بسیاری دارد و طبق برنامه‌ریزی این کارخانه قرار است در فاز اول، تولید پایانه‌های فروش، کیوسک، ابزارهای پرداخت خرد، خودپردازهای غیر نقد و پایانه‌های کارتخوان unattended صورت گیرد و در فازهای بعدی به سراغ تولید محصولاتی نظیر set - top box و ... رود.

    تولید ابزارهای پرداخت الکترونیکی در فاز اول قرار است با کمک شریک تجاری این برند یعنی شرکت castles صورت گیرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو