عصر بازار

اولویت "ثامن" گسترش سبد خدمات ارزش

عصر اعتبار- مدیر ناحیه یک موسسه اعتباری ثامن اعلام کرد: برای اینکه بتوانیم در بازار رقابت کنیم باید ارتباط با مشتریان را تقویت بانکداری الکترونیک را گسترش و سبد خدمات ارزش خود را کامل کنیم.

اولویت "ثامن" گسترش سبد خدمات ارزش
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، عباس فرید زاده در  جلسه روسا و معاونان  شعب سرپرستی‌های1 و2 تهران بابیان ویژگی‌های یک شعبه خوب ، گفت : در مکان‌یابی شعب باید دقت لازم را مبذول داریم چراکه یکی از عوامل جذب مشتری   است.

    فرید زاده در دسترس بودن ، موقعیت مکانی مناسب ، متراژ مناسب و دکوراسیون جذاب را از عوامل مؤثر و ویژگی‌های اصلی یک شعبه دانست .

    وی در راستای مشتری مداری و حفظ منافع سازمان افزود: توجه و اعتقاد به مفهوم سازمان یادگیرنده می‌تواند راه گشای بسیاری از مشکلات باشد. ما باید اصالت را به منافع سازمان بدهیم و همواره منافع سازمان را بر مسائل خود ارجح بدانیم و در راستای اهداف گام برداریم.

    مدیر ناحیه یک با تأکید برافزایش قابلیت‌های فردی و توسعه مهارت‌ها ،اظهار داشت : سازمان پویا پیوسته در حال دادوستد و یادگیری و آموزش است که تفکر سیستماتیک بر آن حاکم است.

    فرید زاده افزود: مؤسسه در حال راه‌اندازی یک هلدینگ مالی است که تقریباً در مرحله نهایی و هدف اصلی از تشکیل این مجموعه گسترش خدمات مؤسسه هست.

    وی با اشاره به خصایص یک رئیس شعبه موفق گفت:از مهم‌ترین ویژگی‌های یک رئیس شعبه خوب و موفق صداقت و قابل‌اعتماد بودن است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی