عصر بازار

پرونده‌های مطالباتی "ثامن"بروز می‌شود

عصر اعتبار- نخستین جلسه کمیته نقدینگی سرپرستی استان مرکزی باهدف بررسی راهکارهای جذب منابع و افزایش نقدینگی برگزار شد.

پرونده‌های مطالباتی "ثامن"بروز می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتباری»، در این جلسه به راهکارهای مهم در افزایش سپرده و جذب مشتریان قدیمی، ترغیب همکاران صف به مذاکره با مشتریان و آگاه‌سازی آنها از طرح‌ها، نرخ‌ها و شرایط جدید موسسه بحث و تبادل‌نظر شد.

    بر همین اساس در این جلسه وصول مطالبات یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار برافزایش نقدینگی عنوان و خاطرنشان شد: وصول به‌موقع مطالبات علاوه بر سوددهی و افزایش نقدینگی، گامی بزرگ در راستای اعتمادسازی به ضامن و حتی بدهکاران است.

    در این جلسه از روسای شعب درخواست شد ترتیبی اتخاذ شود تا در یک بازه زمانی مشخص تمامی پرونده‌ها با استفاده از ظرفیت تمامی همکاران بروز رسانی شود. چراکه پیگیری مطالبات فقط معطوف به یک شخص در شعبه نیست و این امر مستلزم کار تیمی و گروهی است.

    براین اساس در این جلسه بر احترام و برخورد مناسب با مشتریان اشاره و بر بازاریابی مناسب، سرمایه‌گذاری بر روی نیروی انسانی، نگاه هدفمند به کار و اعتمادسازی در بین مشتریان تأکید شد.

    در انتهای این جلسه با مهم برشمردن افزایش نقدینگی، از محل افزایش سپرده‌ها و محل وصولی مطالبات مقرر شد در این راه روسای شعب و کارکنان صف و ستاد به سیاست‌ها و تصمیمات جدید موسسه پایبند بوده و متناسب با آنها حرکت کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی