عصر بازار

اولویت شعب "ثامن" تامین نقدینگی وبازگرداندن منابع به چرخه درآمد

عصر اعتبار- جلسه روسا و معاونین شعب سرپرستی قم، باهدف پیگیری و ساماندهی وصول مطالبات و جذب منابع ارزان‌قیمت برگزار شد.

اولویت شعب "ثامن" تامین نقدینگی وبازگرداندن منابع به چرخه درآمد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، سرپرست استان قم موسسه اعتباری ثامن با تأکید بر لزوم برگزاری جلسات ماهانه برای تبیین اهداف و بیان نقطه نظرات مدیران عالی موسسه، گفت: پیگیری و ساماندهی وصول مطالبات از اولویت‌های موسسه و سرپرستی قم است.

    محمدرضا رحمانی زاده وصول مطالبات را یکی از مهم‌ترین راه‌های تأمین نقدینگی و منابع برای پرداخت تسهیلات دانست و خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات بیشتر در قالب طرح‌های جدید تسهیلاتی، ضمن کمک به جذب منابع ارزان‌قیمت و پایدار که پایین آمدن قیمت تمام‌شده پول و سودآوری موسسه را نیز تضمین می‌کند.

    وی ادامه داد: باید با درس گرفتن از رفتارهای غلط و اشتباهات گذشته در پرداخت تسهیلات و همچنین تلاش مضاعف و پیگیری‌های برنامه‌ریزی‌شده، مطالبات فعلی را به حیطه وصول درآوریم.

    رحمانی زاده بابیان اینکه بزرگ‌ترین دارایی هر سازمانی نیروی انسانی ست، خطاب به همکاران گفت: ضمن استفاده بهینه از امتیازات فعلی موسسه در جذب منابع، نسبت به بازاریابی و افتتاح حساب‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت بیش‌ازپیش تلاش شود.

    معاون سرپرستی استان قم در ادامه جلسه، با اشاره به نواقص مطروحه در گزارش‌های بازرسی و حسابرسی شعب، توجه به برنامه‌ریزی و ساماندهی امور شعب را بر اساس دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های سازمانی ضروری دانست.

    حسن یگانه در پایان گفت: رعایت نکات حفاظتی، امنیتی و کنترل و نظارت از وظایف اصلی مسئولین و معاونین شعب است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی