عصر بازار

رئیس سازمان مدارس غیردولتی:

با مدارسی که شهریه مازاد دریافت کنند برخورد می‌شود

عصر اعتبار- رئیس سازمان مدارس غیردولتی گفت: مدارسی که نتوانند مطابق با الگوی شهریه تدوین شده و تایید شورای نظارت مرکزی، شهریه مازاد دریافت کنند، متخلف هستند و با آنها مطابق قانون برخورد می شود.

با مدارسی که شهریه مازاد دریافت کنند برخورد می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، مرضیه گرد در دومین جلسه کارگروه بررسی و آسیب شناسی الگوی تعیین شهریه مدارس غیر دولتی سال آینده که با حضور اعضای شورای موسسین مدارس غیردولتی در ساختمان مرحوم علاقه‌مندان برگزار شد، افزود: بهبود کیفیت آموزشی یکی از راهبرد های اصلی آموزش و پرورش است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد که برای افزایش این کیفیت اقدامات خوبی طی سه سال اخیر انجام شده است.

    وی با اشاره به تدوین و اجرای الگوی شهریه مدارس غیر دولتی در جهت بهبود کیفیت بخشی آموزشی وپرورشی گفت: مدارس غیر دولتی باید براساس الگوی معرفی شده، شهریه خود را تدوین کنند و مدارسی که به هرعلتی نتوانند کیفیت آموزشی و پرورشی خود را افزایش دهند باید شیوه مدیریت خود اصلاح کنند تا بتوانند به کار خود ادامه دهند.

    گرد اظهار کرد: در بررسی های استانی شاهد بودیم که برخی از استانها در عملکرد خود و نحوه جذب دانش آموزان و ارائه خدمات آموزشی بسیار موفق عمل کرده‌اند که باید الگوی دیگر مدارس قرارگیرد.

    رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی تصریح کرد: مدارسی که نتوانند مطابق با الگوی شهریه تدوین شده و تایید شورای نظارت مرکزی، شهریه مازاد دریافت کنند، متخلف هستند و با آنها مطابق قانون برخورد می شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی