عصر بازار

ارائه مشوق های حمایتی و تسهیلات ارزان به کارآفرینان

عصر اعتبار- رئیس کمیته اقتصاد مقاومتی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اجرایی کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی و توجه به اقتصاد دانش بنیان منجر به توسعه کارآفرینی و رونق کسب و کار خواهد شد.

ارائه مشوق های حمایتی و تسهیلات ارزان به کارآفرینان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، رحیم زارع در جمع اعضای شورای سیاستگذاری همایش چشم انداز کارآفرینی و کسب و کار در افق 1404 با تاکید بر اینکه کارآفرینی و ایجاد اشتغال یکی از اولویت های اصلی کشور در زمان حال و آینده است ، اظهارداشت: باید با در نظر گرفتن مشوق هایی برای کارآفرینان و ارائه تسهیلات با شرایط آسان به رونق کسب و کار و افزایش اشتغال در کشور کمک شود.

    وی با اشاره به تصویب قانون بهبود فضای کسب و کار در مجلس گفت: اگر این قانون به صورت صحیح در کشور اجرایی و در این زمینه هماهنگی ها بین دستگاه های مختلف وجود داشته باشد، می توان شرایط رونق کسب و کار و کارآفرینی در کشور را تقویت کرد.

    رئیس فراکسیون ایران در افق 1404 مجلس با بیان اینکه اشتغالزایی پایدار می تواند بسیاری از مشکلات اجتماعی جامعه را حل کند افزود: ریشه بسیاری از آسیب های اجتماعی بیکاری است که امیدواریم با همدلی بین مسئولان و بخش خصوصی و مهیا کردن حضور و سرمایه گذاری کارآفرینان در کشور شاهد بهبود فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال برای جوانان این مرز و بوم باشیم.

    همایش چشم انداز کارآفرینی و کسب و کار در افق 1404 اواخر دی ماه امسال با حضور مسولان لشکری و کشوری و فعالان بخش خصوصی و کارآفرینان کشور در سالن اجلاس سران برگزار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی