عصر بازار

فرانشیز بستری با دفترچه بیمه نیروهای مسلح اعلام شد

عصر اعتبار- سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح فرانشیز بستری در بیمارستان با دفترچه بیمه نیروهای مسلح را اعلام کرد.

فرانشیز بستری با دفترچه بیمه نیروهای مسلح اعلام شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، فرانشیز تمامی خدمات سرپایی درج شده در پرونده بستری، مطابق فرانشیز پرونده بستری بیمه شده است، ضمن اینکه هزینه خدمات غیر بیمه‌ای مانند اتاق خصوصی و همراه برعهده بیمار  است (به غیر از جانباران).

    همچنین برای جانبازان و عائله درجه یک آنها، صددرصد هزینه بستری (بدون فرانشیز) و هزینه‌های جانبی حین بستری (شامل تشکیل پرونده و تخت اورژانس) طبق تعرفه منطقه‌ای در تعهد سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح است.

    همچنین بیماران ویژه از پرداخت فرانشیز در مراکز خصوصی و غیردولتی طرف قرارداد معاف هستند و فرانشیزهای پرداختی آنها در مراکز خصوصی و غیردولتی قابل پرداخت در روز پرداخت است. همچنین فرانشیز بستری در مراکزی که با تعرفه دولتی (در همه قسمت‌ها) قرارداد دارند، رایگان است.

    گفتنی است؛ از این پس، معرفی‌نامه بستری و اطلاعات بیمار به صورت آنلاین در سامانه سازمان بیمه ثبت و کنترل می‌شود، علت بستری و مدت بستری به صورت سیستماتیک رصد شده و امکان بستری غیرضرور وجود ندارد و در نهایت، با ورود ریز اطلاعات خدمات حین بستری در سامانه سازمان، امکان بررسی و تحلیل جزئیات وجود دارد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی