عصر بازار

ملاقات مدیرعامل بانک ملی ایران و استاندار اصفهان

عصر اعتبار- حسین زاده مدیر عامل بانک ملی ایران و زرگرپور استانداراصفهان در محل استانداری اصفهان دیدار و گفت وگوکردند.

ملاقات مدیرعامل بانک ملی ایران و استاندار اصفهان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، مدیرعامل بانک ملی ایران با ذکر مواردی از مشارکت و سرمایه گذاری بانک ها  و فعالیت های این بانک در اصفهان ، برنقش مهم وتاثیر گذار بانک ها در توسعه وپیشرفت تاکید کرده و اظهارداشت: بانک ها امانت دار سرمایه های مردم هستند و موظفند از سرمایه های آنان با حفظ منافع ملی وبا برنامه ریزی استفاده نمایند لذا درمسائل و موضوعات فیمابین لازم است همکاری ها به صورت متقابل باشد تا به راحتی مشکلات مرتفع شوند.
    وی در ادامه به حدود اختیارات ادارات امورشعب اشاره کرده وافزود:بانک ملی ایران در هر استان باتوجه به ویژگی های هراستان به ادارات امورشعب اختیارات لازم را تفویض کرده است تا روند امور به نحو احسن انجام پذیرد.
    زرگرپور در این دیدار گفت: بانک ملی ایران بانک مادرکشوراست و بابانک های دیگرفرق دارد. قبلا به جای بانک مرکزی کار می کرد و آلان هم از بانک های اصلی کشوراست و برای بانک های دولتی و خصوصی یک الگو ونمونه است.
    وی در ادامه مواردی از فعالیت های بانک در استان را برشمرده و افزود: به دلیل همکاری خوب اداره امور شعب استان اصفهان در کمیسیون هماهنگی بانک های استان و نقش موثر آن در رفع موانع تولید و اعطای تسهیلات و نیز به دلیل هماهنگی، همراهی و مساعدت خوب بانک ملی ایران در حل و فصل موضوع تبدیل محل کارخانه ریسباف  به موزه ،تشکر و قدر دانی می کنم و امیدوارم ظرف چند روز اینده نهایی شود.
    برات کریمی عضو هیات مدیره و تعدادی از مدیران ارشد بانک ملی ایران دراین دیدار حضور داشتند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی