عصر بازار

رییس سازمان نصر:

۲۷۰ استارت آپ در نمایشگاه بیست و دوم الکامپ حضور می یابند

عصر اعتبار- رییس سازمان نظام صنفی رایانه (نصر) ایران، از حضور بیش از ۲۷۰ شرکت استارت آپ (startup - کسب و کار نوپا) در بیست و دومین نمایشگاه الکامپ خبر داد.

۲۷۰ استارت آپ در نمایشگاه بیست و دوم الکامپ حضور می یابند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، «ناصرعلی سعادت» روز شنبه در نشستی خبری در محل سازمان فناوری اطلاعات به مناسبت برگزاری نمایشگاه الکامپ افزود: حضور این میزان کسب و کار نوپا، نشانه توجه جدی تر آنها به این نمایشگاه است، زیرا سال گذشته تنها 80 استارت آپ در نمایشگاه حاضر شده بودند.
    وی با ابراز امیدواری نسبت به این که تعداد استارت آپ ها به 300 فقره برسد، افزود: برپایی سالن استارتاپ‌ها با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و تنها با پرداخت هزینه ناچیزی از سوی کسب و کارهای نوین انجام شده و این هزینه شامل 100 هزار تومان بابت غرفه و 50 هزار تومان بابت سخنرانی در حضور سرمایه ‌گذاران است.
    سعادت ادامه داد: هزینه برپایی سالن استارتاپ‌ها مانند سال گذشته از سوی سازمان نظام صنفی رایانه ‌ای پرداخت می‌شود، با این حال امید است بخش دولتی نیز در این هزینه‌ها مشارکت کند.
    رییس سازمان نصر برقراری سرویس‌های نوین حمل و نقل برای جابه جایی بازدیدکنندگان نمایشگاه، ارایه روش نوین ثبت نام بازدیدکنندگان براساس امضای تفاهم‌نامه با بخش فناوری اطلاعات بانک پارسیان که با نصب تجهیزات لازم، غرفه‌ داران اطلاعات بازدیدکنندگان‌شان را در اختیار خواهند گذاشت، از جمله امکان های نمایشگاه امسال برشمرد.
    این مقام مسوول بخش خصوصی به اختصاص سالنی برای گیمرزها(تولیدکنندگان بازی های الکترونیکی ) در این نمایشگاه، گفت: حضور اینها برای نخستین بار در کشور صورت گرفته است و این تولید کنندگان غرفه ای اختصاصی خواهند داشت.
    به گزارش ایرنا، نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این بخش و مخاطبان آنها در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.
    امسال بیست و دومین نمایشگاه الکامپ ایران از 25 تا 28 آذرماه در محل نمایشگاه های دایمی تهران برگزار می شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو