عصر بازار

رونمایی از شاپ کارت ملت با حضور رییس کل بانک مرکزی

عصر اعتبار: خدمت جدید بانک ملت با عنوان شاپ کارت با حضور رییس کل بانک مرکزی، استاندار فارس، مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک ملت به صورت رسمی رونمایی شد.

رونمایی از شاپ کارت ملت با حضور رییس کل بانک مرکزی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲:۰۰
  • رونمایی از شاپ کارت ملت با حضور رییس کل بانک مرکزی
  • رونمایی از شاپ کارت ملت با حضور رییس کل بانک مرکزی
  • رونمایی از شاپ کارت ملت با حضور رییس کل بانک مرکزی

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، دکتر ولی الله سیف رییس کل بانک مرکزی در مراسم رونمایی از شاپ کارت اظهار داشت: پیشینه مثبت، انگیزه بالا در جهت ارائه خدمات و کسب رتبه های برتر در شاخص های مختلف از ویژگی های بارز بانک ملت است که همیشه زبانزد عام و خاص بوده است.
وی با تاکید بر این نکته که در بانک ملت رفاقت و صمیمیت موج می زند، اظهارامیدواری کرد که بانک ملت با تکیه بر روحیه بالا و شادابی کارکنان خود، جهشی معنادار و ارتقایی قابل توجه در فعالیت های خود داشته باشد.
وی در عین حال عملکرد بانک ملت را در سال جاری شایسته قدردانی خواند و تاکید کرد: امیدواریم این بانک که ظرفیت های بالایی در بخش ارز دارد بتواند با تقویت فعالیت های خود در این بخش، علاوه بر کمک به ساماندهی بازار ارز کشور، ارتقای معناداری در درآمدزایی و سودآوری خود داشته باشد.
دکتر سیف با اشاره به فعالیت چشمگیر بانک ملت در زمینه صدور کارت های اعتباری مرابحه گفت: امیدواریم این روند صعودی ادامه داشته باشد تا بانک ملت همچنان جلوداری و پیشگامی خود را در این زمینه حفظ کند.
دکتر افشانی، استاندار فارس هم در سخنانی با قدردانی از مشارکت بانک ملت در پروژه های بزرگ ملی به ویژه در این استان اظهار داشت: نقش بانک ها در توسعه کشور بر هیچ کس پوشیده نیست و بی تردید هیچ پروژه ای در کشور بدون مشارکت بانک ها به ثمر نخواهد نشست.
وی اظهار امیدواری کرد که متولیان اقتصادی کشور به گونه ای برنامه ریزی و اقدام کنند که با تقویت نظام بانکی، گام های موثری در جهت توسعه اقتصادی کشور برداشته شود.
دکتر هادی اخلاقی فیض آثار، مدیرعامل بانک ملت هم در این مراسم در سخنانی از ارائه 9 خدمت جدید از سوی این بانک تا پایان سال خبر داد و اظهار داشت: شاپ کارت و خدمات قرض الحسنه ویژه دو خدمت جدید هستند که اولی به دستان رییس کل محترم بانک مرکزی مورد رونمایی قرار گرفت و دومی نیز تا هفته آینده رونمایی خواهد شد.
وی با بیان این نکته که شاپ کارت در فاز نخست در تهران و از دی ماه به صورت گسترده در سراسر کشور به مشتریان ارائه خواهد شد، افزود: قرض¬الحسنه ویژه هم جنبه اجتماعی دارد و با هدف اطمینان بخشی به سپرده گذاران قرض الحسنه طراحی شده است.
دکتر اخلاقی به رتبه نخست بانک ملت در صدور کارت های اعتباری مرابحه اشاره کرد و گفت: بانک ملت 15 هزار میلیارد ریال تسهیلات در این زمینه به متقاضیان ارائه کرده است.
بر اساس این گزارش، شاپ کارت ملت، کارتی اعتباری است که در ملت شاپ ( شبکه اعتباری پرداخت ملت) قابل استفاده است و بازار هدف آن مشتریان حقیقی متقاضی خرید کالا یا خدمات به صورت اقساطی خواهند بود.
شاپ کارت، کارتی تجدیدپذیر با امکان بازپرداخت یکجا و تقسیطی است که با عقد مرابحه به مشتریان ارائه خواهد شد.
نرخ سود این کارت 16 تا 17 درصد به اضافه یک درصد آبونمان و مهلت استفاده از آن 60 روز کاری خواهد بود.
مهلت بازپرداخت شاپ کارت، 30 روز بدون دریافت سود در هر حالت( تسویه به طور یکجا یا اقساطی) و مدت بازپرداخت اقساط حداکثر 36 ماه متناسب با توان بازپرداخت مشتری تعیین شده است.

برچسب ها
پورسعید خلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • بازار امروز ۳۹۹
      • بازار امروز ۳۹۰
      • بازار امروز ۳۸۸
      • ۱۵
      • اعتبار امروز
      • شماره ۸ اعتبار امروز
      • شماره ۷ اعتبار امروز
      • شماره ۶ اعتبار امروز
      • شماره پنجم
      آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
      آرشیو