عصر بازار

وزیر آموزش و پرورش:

«معوقات‌بازنشستگان» و «مطالبات فرهنگیان» به‌زودی پرداخت می‌شود

عصر اعتبار- وزیر آموزش و پرورش گفت: معوقات بازنشستگان فرهنگی و مطالبات فرهنگیان شاغل که شامل حق‌التدریس‌ها هم می‌شود، به‌زودی پرداخت خواهد شد.

«معوقات‌بازنشستگان» و «مطالبات فرهنگیان» به‌زودی پرداخت می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، فخرالدین احمدی دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش امروز در حاشیه جشنواره تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناوری دانش‌آموزی و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از تمام دانش‌آموزان تشکر می‌کنم که به دنبال علم و یادگیری هستند.

    وی افزود: توصیه‌ای هم به آنها دارم که با کشف و روال سیستم حل مسئله، مفاهیم علمی را یاد بگیرند و به شدت از حافظه محوری پرهیز کنند.

    احمدی دانش آشتیانی در پاسخ به این پرسش که سرانه مدارس چه زمانی واریز می‌شود، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌هایی داریم که البته در کوتاه مدت جواب نمی‌دهد اما در بلند مدت سعی می‌کنیم سرانه‌های آموزشی را افزایش دهیم و بیشتر تمرکز را بر مدرسه بگذاریم زیرا آنجا جای اصلی است که باید اتفاقات خوبی رخ دهد.

    وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به پرسش دیگری درخصوص زمان توزیع شیر رایگان در مدارس گفت: این موضوع را انجام دادیم و ان‌شاءالله به‌زودی هماهنگی‌هایی را در این خصوص انجام می‌دهیم.

    دانش آشتیانی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چه زمانی مطالبات فرهنگیان و حق‌التدریس‌ها پرداخت می‌شود تصریح کرد: ان‌شاءالله، مراحل آنها در حال انجام است و نمی‌خواهم صد درصد بگویم چه زمانی اما به‌زودی معوقات بازنشستگان و حق‌التدریس‌ها را پرداخت می‌کنیم.

    وی در پاسخ به پرسش دیگر فارس مبنی بر اینکه معاون آموزش ابتدایی را چه زمانی منصوب می‌کنید، عنوان کرد: ان‌شاءالله به‌زودی انجام می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی