عصر بازار

دغدغه سازمان را دغدغه خودمان بدانیم

عصر اعتبار- مدیر ناحیه دو موسسه اعتباری ثامن در بازدید از شعب استان گلستان اعمال تغییرات در یک سازمان را امری ضروری در راستای چابکی بیشتر سازمان دانست و گفت: کارکنان باید خود را با تغییر و تحولات جدید همنوا و هماهنگ سازند.

دغدغه سازمان را دغدغه خودمان بدانیم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، مصطفی ذوالقدر در جمع روسای شعب گلستان با بیان این مطلب که باید کوشید تا به موازات تغییرات ایجاد شده، نقاط ضعف، قوت و نیز تهدیدها و فرصت‌های خود را شناسایی کرد اظهار داشت: طبق برنامه و شناسایی ضعف و قوت مجموعه باید بتوانیم بر مبنای آن نقاط قوت مان را گسترش داده و ضعف هایمان را به فرصت تبدل کنیم.

    وی در در این بازدید، مدیران جدید را ادامه دهنده و تکمیل کننده راه مدیران سابق دانست و افزود: هدف نهایی مجموعه ثامن تبدیل شدن به بانک است که این اتفاق به زودی در سایه تلاش همکاران محقق خواهد شد و هر مدیر جدیدی نیز که منصوب می‌شود، ملزم به ادامه دادن این راه می‌باشد.

    مدیر ناحیه دو با تأکید بر سرلوحه قرار دادن نظم و مدیریت زمان در کارهای روزانه، تصریح کرد: بکوشیم رویکرد هدف‌گرا و با برنامه ای دقیق را داشته باشیم.

    ذوالقدر با بیان این که تلاش کنیم دغدغه سازمان را دغدغه خودمان بدانیم و منافع سازمانی را بر منافع شخصی ترجیح دهیم، خواستار توجه بیشتر همکاران به اصل مشتری مداری شد و گفت: ثامن از نظر مشتری مداری زبانزد همگان است و این امتیاز بزرگی برای ما در تقابل با رقبا محسوب می شود.

    وی با تأکید بر اهمیت حفظ مشتریان قدیمی تصریح کرد: یک بانکدار موفق فردی است که به مهارت‌ها و شگردهای بازاریابی مسلط باشد و با بهره گیری از ارتباطات انسانی موثر، مشتریان بالقوه را به مشتریان بالفعل و سپس به مشتریان دائمی تبدیل کند.

    این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به بحث درباره پیگیری مطالبات پرداخت و گفت: مطالبات معوق همانند خونریزی است که اگر مهار نشود سایر بخش های بدن نیز صدمه و آسیب جدی خواهند دید.

    مدیر ناحیه دو موسسه اعتباری ثامن خواستار استفاده همکاران از روش های خلاقانه برای وصول مطالبات شد و تاکید کرد: ما چه بخواهیم و چه نخواهیم، وارث مطالبات معوق هستیم و جابجایی همکاران از یک شعبه‌ به شعبه‌ای دیگر، نباید بهانه و دستاویزی برای عدم توفیق در کاستن از حجم معوقات باشد.

    سرپرست استان گلستان نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت منابع، مصارف و مطالبات شعب استان گلستان، افزایش اهتمام و عزم مضاعف همکاران و استفاده از تمام ابزارها امکانات برای نیل به اهداف تعیین شده به خصوص در بخش وصول مطالبات معوق را خواستار شد.

    غلامحسن ایزد سرمایه نیروی انسانی جوان و تحصیلکرده را از نقاط قوت استان گلستان دانست و بر اشاعه خدمات نوین الکترونیک و نیز پشتکار بیشتر همکاران در راستای جذب منابع تأکید کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی