عصر بازار

قدردانی استاندار سمنان از مدیر عامل بانک کشاورزی به دلیل اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی

عصر اعتبار- محمدرضا خباز استاندار سمنان با ارسال نامه‌ای به دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، خواستار قدردانی از اقدامات دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی و مجموعه کارکنان این بانک در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مبنی بر بهره‌برداری از سرمایه‌های داخلی استان سمنان شد.

قدردانی استاندار سمنان از مدیر عامل بانک کشاورزی به دلیل اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، محمدرضا خباز با بیان این که اجرای این سیاست‌ها با همت مجدانه و تلاش‌های پرثمر دولت تدبیر و امید گام‌های امیدبخشی برای توسعه و تعالی میهن اسلامی برداشته است، اظهار داشت: بانک کشاورزی با درایت مدیر عامل و کارکنان اقدامات موثری برای تحقق سیاست‌های اقتصادی دولت در پرداخت تسهیلات رونق تولید انجام  داده که زمینه توسعه استان سمنان در بخش کشاورزی را فراهم کرده است.

    بر اساس این گزارش وی احیا و راه اندازی واحد تولیدی کنسانتره توحید شاهرود و بازگرداندن آن به چرخه تولید در بخش کشاورزی استان سمنان که علاوه بر ایجاد ارزش افزوده و اشتغالزایی موجب افزایش درآمد کشاورزان و باغداران شد را مصداق عینی اقدام و عمل دانست.

    شایان ذکر است استاندار سمنان واگذاری 6 واحد تملیکی از آغاز سال جاری و پیگیری برای واگذاری 7 واحد تولیدی تا پایان سال را از دیگر اقدامات مهم بانک کشاورزی در این زمینه معرفی کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی