عصر بازار

دستگیری کلاهبردار میلیاردی قبل از خروج از کشور

عصر اعتبار- فردی که با ذی نفوذ معرفی کردن خود برای اخذ وام، مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان کلاهبرداری کرده بود، توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان فارس قبل از خروج از کشور دستگیر شد.

دستگیری کلاهبردار میلیاردی قبل از خروج از کشور
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایلنا، سردار احمد علی گودرزی گفت: مأموران پلیس آگاهی پس از دریافت یک فقره پرونده از کلانتری زند شیراز مبنی بر وقوع یک فقره کلاهبرداری، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

    وی ادامه داد: مفاد پرونده حاکی از آن بود که شاکی مدعی شده فردی با ذی نفوذ معرفی کردن خود برای دریافت  مبلغ 160 میلیارد وام، از وی طی چندین مرحله مبلغ یک میلیارد و300 میلیون تومان تحت عناوین مختلف دریافت و  متواری شده است.

    فرمانده انتظامی استان فارس افزود: نظر به حساسیت موضوع اقدامات مأموران پلیس آگاهی استان برای شناسایی و دستگیری این کلاهبردار آغاز شد.

    گودرزی گفت: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد متهم پس از ارتکاب جرم از استان خارج و قصد خروج از کشور را دارد.

    وی با اشاره به اخذ نیابت قضائی و اعزام مأموران به محل اختفاء متهم، افزود: با تلاش مأموران متهم طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی استان منتقل شد.

    فرمانده انتظامی استان فارس گفت: متهم در تحقیقات به جرم ارتکابی اقرار و ضمن معرفی به مقام قضائی با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی