عصر بازار

نشست مشترک مدیرعامل بانک اقتصادنوین و فعالان اقتصادی شهر مشهد برگزار شد

عصر اعتبار- نشست مشترک مدیرعامل بانک اقتصادنوین و فعالان اقتصادی، تولیدگران و کارآفرینان شهر مشهد برگزار شد.

نشست مشترک مدیرعامل بانک اقتصادنوین و فعالان اقتصادی شهر مشهد برگزار شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبرِی «عصر اعتبار»، علی اصغر سفری مدیرعامل این بانک به همراه اعضای هیات مدیره و معاونین در دیدار با فعالان اقتصادی شهر مشهد با اشاره به اینکه در نظام اقتصادی کشور ما بانک‌ها نقش تعیین کننده‌ای ایفا می‌کنند، افزود: بانک اقتصادنوین در طی سال‌های فعالیت خود همواره کوشیده است با رعایت قوانین و دستورالعمل‌های جاری نظام بانکی، نیاز مالی و پولی بخش‌های تولیدی و صنعتی را تامین نماید.
    وی اظهار داشت: به منظور آگاهی از نیازهای فعالان اقتصادی، برگزاری نشست‌های مشترک با مشتریان در دستور کار بانک اقتصادنوین قرار دارد و نشست با فعالان اقتصادی شهر مشهد مقدس اولین برنامه از این دست می‌باشد.
    وی افزود: در جوار بارگاه امام رضا (ع) و با استعانت از این امام بزرگوار برنامه نشست مشترک مدیران ارشد بانک با مشتریان آغاز شد که این روند ادامه خواهد داشت.
    در این مراسم که با حضور تعدادی از روسای شعب منطقه سه استان‌ها برگزار شد مهدی حسین‌نژاد سرپرست منطقه سه استان‌های بانک اقتصادنوین آخرین وضعیت بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی این منطقه را تشریح کرد.
    همچنین اعضای هیات مدیره بانک اقتصادنوین نیز در این مراسم به تشریح برنامه‌های آتی بانک اقتصادنوین پرداختند.
    در ادامه این مراسم فعالان اقتصادی حاضر در نشست مشترک با مدیران ارشد بانک نیز با برشمردن تنگناها و مسائل خود در حوزه تامین مالی به بیان دیدگاه‌ها و خواسته‌های خود از این بانک پرداختند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی