عصر بازار

رئیس کل سازمان خصوصی سازی خبر داد

جامانده‌ها سهام عدالت می‌گیرند

عصر اعتبار- رئیس کل سازمان خصوصی سازی با اشاره به این که افرادی هستند که شاید در دریافت سهام عدالت جامانده اند گفت: بر این اساس از این افراد ثبت نام می شود که در زمان مقتضی شرایط ثبت نام اعلام می شود.

جامانده‌ها سهام عدالت می‌گیرند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، پوری حسینی در گفتگو با شبکه خبر با اشاره به این که در لایحه سهام عدالت موضوعاتی مطرح شده که با برخی از ابلاغیه‌ها هماهنگ نیست گفت: به همین دلیل این لایحه در حال بازنگری است.
    رئیس کل سازمان خصوصی سازی با بیان این که آزادسازی سهام عدالت پروژه ای زمان بر بوده که نیازمند برنامه ریزی دقیقی است افزود: بر این اساس درصدی از سهام 60 شرکت سودده به طرح سهام عدالت اختصاص یافته است که بیش از 49 میلیون نفر مشمول این سهام شده اند.
    وی اضافه کرد: طرح توزیع سهام عدالت در سال 85 مصوب و راه اندازی شد که بر اساس آن قرار است در مدت 10 سال از محل سود این سهام، اقساط سهام عدالت پرداخت و پس از آن آزادسازی صورت گیرد.
    پوری حسینی ادامه داد: بر این اساس هم اکنون در پایان مدت زمان 10 ساله هستیم که اگر لایحه آزادسازی این سهام نیز تصویب شود، فرآیند آزادسازی در سال آینده اتفاق می افتد.
    وی همچنین با اشاره به این موضوع که مشمولین و سهامداران فعلی، تنها صاحب اوراق سهام عدالت(که نشان دهنده سهامداری آنان است) هستند گفت: براساس مصوبه شورای عالی اصل 44 هر کسی که تا پایان سال 94 ثبت نام کرده است مشمول این سهام می شوند.
    رئیس کل سازمان خصوصی سازی اظهار داشت: در برخی از موارد برخی از افراد هستند که مستحق تر از آن 6 دهک پایان جامعه هستند و یا شاید در ثبت نام جا مانده اند، بر این اساس از این افراد ثبت نام می شود که البته جزئیات این طرح هنوز مشخص نشده است اما آنچه اهمیت دارد اینست که این در به روی کسی بسته نشده و در زمان مقتضی شرایط ثبت نام اعلام می شود.
    وی گفت: همچنین از میان 49 میلیون نفر مشمول سهام عدالت تعدادی فوت کرده اند که بر اساس آخرین تصمیمات گرفته شد وراث این اموات می توانند از این سهام استفاده کنند و سهام عدالت اموات به بازماندگان به ارث می رسد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو