عصر بازار

توجه به نیازهای مشتریان از اولویت های بانک مهر اقتصاد است

عصر اعتبار- مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در بازدید از مرکز ارتباطِ مهر، گفت: توجه به نیازهای مشتریان و سپرده گذاران و تکریم ارباب رجوع از اولویت های بانک می باشد.

توجه به نیازهای مشتریان از اولویت های بانک مهر اقتصاد است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، سید ضیاء ایمانی – مدیر عامل بانک – در بازدید از مرکز ارتباط مهر که با همراهی مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت صورت گرفت، توجه به نیازهای مشتریان و سپرده گذاران و تکریم ارباب رجوع را از اولویت های بانک عنوان کرد و گفت: فلسفه وجودی راه اندازی مرکز ارتباط مهر نیز پاسخگویی به نیاز مخاطبان و انعکاس خواسته های ذی نفعان به واحدهای ذیربط بانک برای تسریع در روند رسیدگی به خواسته های آنان می باشد.

    ایمانی با اشاره به ظرفیت های مرکز ارتباط مهر و نقش آن در نیاز سنجی و شناسایی انتظارات مشتریان، ابراز داشت: همکاران سخت کوش ما در این مرکز به مثابه پل ارتباطی بین مردم و بانک هستند که می توانند مسئولین عالی سازمان را در فرآیند تصمیم گیری در حوزه ذی نفعان یاری رسانند.

    مدیر عامل بانک با تاکید بر مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع، مشتریان را بزرگ‌ترین سرمایه بانک دانست و اظهار داشت: برای ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان و سپرده گذاران باید در کنار تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، مشتری‌مداری در رأس فعالیت همکاران قرار گیرد.

    وی تصریح کرد: دنیای امروز، دنیای رقابت بنگاه های اقتصادی برای تسخیر بازار و جذب مشتریان جدید است و محور عمده این رقابت ها بر به کارگیری روش ها و برنامه های جذب مشتریان متمرکز شده لذا با توجه به تعدد فعالیت بانک های مختلف در کشور، چنانچه بانکی نتواند راهبردهای خاصی را در رقابت با دیگران تدوین کند به مرور زمان سهم خود را در منابع، مصارف و بهره وری از دست خواهند داد.

    وی با تقدیر از زحمات و خدمات بانوان همکار در مرکز ارتباط مهر، خاطر نشان کرد: خوشبختانه تمامی امورات جاری این مرکز توسط بانوان همکار در بانک مهر اقتصاد انجام می شود این همکاران توانسته اند اداره این مرکزِ مهم و حساس را به نحو شایسته ای مدیریت کنند که جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.

    ایمانی با اشاره به آغاز اجرای طرح مدیریت و کنترل مطالبات غیر جاری در بانک، افزود: همکاران پر تلاش ما در مرکز ارتباط مهر می توانند با پاسخگویی صحیح به سوالات تسهیلات گیرندگان و هدایت و راهنمایی آن ها نقش مهمی در تحقق اهداف این طرح ایفا کنند.

    مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در بخش دیگری از سخنان خود از آغاز به کارِ شرکت آتیه سازان مهر خبر داد و گفت: این شرکت در راستای افزایش خدمات رفاهی همکاران و ارتقاء سطح رضایتمندی آنان تشکیل شده است و برنامه های متعدد و متنوعی در حوزه تسهیلات رفاهی در دستور کار آن قرار دارد و سهام دار اصلی این شرکت نیز کارکنان بانک می باشند.

    گفتنی مدیر عامل بانک در بازدید از مرکز ارتباط مهر در گفتگو با همکاران از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان و نحوه فعالیت های این مرکز قرار گرفت.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی