عصر بازار

با تلاش همکاران بهره وری بانک مهر اقتصاد در سال جاری افزایش یافت

عصر اعتبار- عضو هیئت مدیره بانک مهر اقتصاد در بازدیدِ تعدادی از شعب شرق و غرب استان تهران، گفت: خوشبختانه در ایام سالگرد تاسیس بانک فرصتی دست داد تا از نزدیک با جمعی از همکاران عزیز دیدار داشته باشم و از اینکه با تلاش آن ها بهره وری بانک در سال جاری افزایش یافته است از تمامی همکاران تشکر می کنم.

با تلاش همکاران بهره وری بانک مهر اقتصاد در سال جاری افزایش یافت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، یوسف مرتضایی - عضو هیئت مدیره بانک - در بازدید از شعب استان تهران درباره شاخص های منابع، مصارف و خدمت رسانی به عموم مردم، اظهار داشت: در یک بنگاه اقتصادی مانند بانک، مشتری مداری و سودآوری از اهداف مهم شعبه بوده که لازمه تحقق آن توجه به انتظارات مشتری و تعادل در جذب و صرف منابع و وصول مطالبات غیر جاری است.

    مرتضایی همچنین بررسی وضعیت جغرافیایی و مطالعه موقعیت مکانی شعب سراسر کشور را از جمله برنامه های اولویت دار این بانک ذکر کرد و گفت: موقعیت مکانی یکی از عوامل موثر در سود دهی شعب محسوب می شود بنابراین لازم است تا با شناسایی و انتقال شعب به مکان مناسب تر، بهره وری بانک افزایش یابد.

    وی با اشاره به تلاش بی وقفه کارکنان در موفقیت بانک، افزود: به حمد الله همکاران پر تلاش و ارزشی و متهعد با جدیت در راستای اهداف و ماموریت های بانک مهر اقتصاد گام بر می دارندکه امیدواریم با تداوم این روند شاهد موفقیت و دستاوردهای روز افزون بانک باشیم.

    مرتضایی در ادامه خاطر نشان کرد: بانک مهر اقتصاد در مقایسه با سایر بانک ها در پرداخت تسهیلات در مسیر تولید و اشتغال زایی و تحقق اقتصاد مقاومتی عملکرد موفقی داشته است.

    وی بهینه سازی ترکیب منابع و مصارف، طراحی محصول بر اساس کاهش قیمت تمام شده پول، کاهش مطالبات معوق و فروش املاک مازاد را اولویت های اصلی بانک در سال جاری عنوان کرد و ابراز داشت: با تلاش مستمر همه همکاران عزیز توانستیم در شش ماهه نخست سال 95 به سودآوری دست یابیم که با مدیریت نقدینگی و وصول مطالبات در شش ماهه دوم سال، می توانیم بیش از پیش به اهداف تعیین شده برسیم.

    این عضو هیئت مدیره بانک مهر اقتصاد با تشریح چگونگی تحقق سه اولویت اصلی بانک، افزود: اساساً هدف نظام کنترل، بهبود توان مدیریت مالی و اداری از طریق نظارت است بنابراین با نظارت مستمر در تمامی سطوح می توان سلامت نیروی انسانی و پیشبرد اهداف سازمانی را تامین نمود.

    در ادامه، جواد حاجی مزدارانی - معاون امور مناطق بانک - نیز با بیان اینکه بانک مهر اقتصاد یک بانک ارزشی است، تصریح کرد: امروزه جلب رضایت مشتریان در گرو بازاریابی اصولی بوده که در این میان نقش کارکنان بسیار حائز اهمیت است.

    وی خدمت رسانی به مردم را از رسالت های اساسی بانک مهر اقتصاد اعلام کرد و گفت: با توجه به مسئولیت های اجتماعی بانک مهر اقتصاد در عرصه های مختلف اقتصادی، این بانک به لطف اعتماد و همراهی مشتریان استان تهران، حجم بالایی از منابع استانی را در اختیار دارد لذا این آمادگی برای حمایت از تولید کنندگان و سرمایه گذاران و همچنین پرداخت تسهیلات خُرد به آحاد مختلف مردم وجود دارد.

    مزدارانی با اشاره به نقش کارکنان در سودآوری بانک، گفت: ملاک سنجش و ارزیابی، سود عملیاتی و عملکردی شعب است از اینرو سیاست گذاری ما در حوزه ارائه خدمت و پرداخت تسهیلات باید به گونه ای باشد که بتوانیم بانک را در پایان سال مالی علاوه بر کاهش معوقات، به سودآوری نیز برسانیم.

    معاون امور مناطق خاطر نشان کرد: پرداخت تسهیلات براساس ضوابط، پیگیری و دریافت معوقات در راستای افزایش بهره وری بانک باید در اولویت کارها قرار گیرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی