عصر بازار

برگزاری همایش آموزشی و فرهنگی ویژه بسیجیان بانک توسعه تعاون

عصر اعتبار- همایش آموزشی و فرهنگی ویژه بسیجیان بانک توسعه تعاون باحضور جعفر ایرانی مدیر امور حقوقی ، رسول ارجمند مدیر امورمنابع انسانی ، روح اله شاهسون فرمانده پایگاه بسیج شهید رجایی و جمعی از بسیجیان فعال در مرکز آموزش و پژوهش این بانک برگزار شد .

برگزاری همایش آموزشی و فرهنگی ویژه بسیجیان بانک توسعه تعاون
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، جعفر ایرانی در این مراسم راه اندازی پایگاه  مقاومت بسیج را حاصل تلاش همکاران عنوان کرد و افزود: امیدواریم در سایه اسلام و ولایت فقیه، سربازان موفقی برای نظام ومیهن اسلامی باشیم. وی در ادامه به وظیفه حساس کنونی بسیج یعنی حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب و اهداف والای امام خمینی(ره) اشاره کرد و اظهار داشت: امروز بسیجیان ادارات و ارگان‌ها با حضور و احیای امر به معروف و نهی از منکر باید جلوی بسیاری از تهاجمات فرهنگی را بگیرند و آثار مثبت فعالیت‌های فرهنگی بسیج را در جامعه نهادینه کنند.

    مدیر امور حقوقی بانک توسعه تعاون  افزود: بسیج اداری و کارمندی از ظرفیت ویژه‌ای در فرهنگ‌سازی در سطوح مختلف جامعه برخوردار بوده و کارمندان بسیجی در سطح ادارات می‌توانند با رفتار، کردار و گفتار خود مبین و نماد یک انسان تراز انقلاب باشند و این انتظار است که کارمند بسیجی دارای سعه صدر و شرح صدر بوده و با یک تواضع و فروتنی ویژه از امورات مردم گره‌گشایی کند.

    گفتنی است در مراسم فوق احکام اعضای شورای مرکزی پایگاه مقاومت بسیج شهید رجایی ستاد بانک توسعه تعاون به‌طور جداگانه به آن‌ها ارائه شد و ازآقای علی شیری فرزند شهید جعفرقلی شیری همکار امور سرمایه گذاری  با اهدای لوح تجلیل شد

    شایان ذکر است در این برنامه آموزشی دکتر رشوند رئیس اداره عملیاتی روانی ستاد کل نیروهای مسلح، مباحث کاربردی و مصادیق اقتصاد مقاومتی را برای حاضرین  در جلسه تحلیل و تشریح نمود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی