عصر بازار

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد:

بیش از دو دهه مهر ورزیدن در اقتصاد

عصر اعتبار- سید ضیاء ایمانی مدیر عامل بانک مهر اقتصاد به مناسبت بیست و چهارمین سال فعالیت بانک مهر اقتصاد پیامی بدین مضمون صادر کرد.

بیش از دو دهه مهر ورزیدن در اقتصاد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در متن این پیام آمده است:

    آغاز بیست و چهارمین سال فعالیت بانک را در حالی سپری می کنیم که با حمایت و همراهی شما مشتریان عزیز، سهامداران گرامی و با تلاش و پشتکار همکاران ارزشی و سخت کوش، بانک مهر اقتصاد بر فراز قله های افتخار و سربلندی ایستاده و نام آن مترادف اعتماد، پاکدستی، گره گشایی و خدمت بی منت به آحاد هم میهنان ارجمندمان شده است.

    بی شک اعتماد عمومی که امروزه یکی از مهم ترین سرمایه های این بانک ارزشی است نشات گرفته از سلامت اخلاقی، اخلاص و تعهد مدیران، کارکنان، مشتریان و تمامی ذی نفعان گرامی می باشد، خداوند متعال را شاکریم که در کنار شما بزرگواران در یکی از خوش نام ترین بانک های کشور قدم در راه اعتلا و آبادانی ایران اسلامی نهاده ایم.

    نهالی که بیست و چهار سال قبل غرس شد با مهر و مراقبت شما ذی نفعان عزیز به درختی تنومند و سرفراز تبدیل گشته که افراد بیشماری از اقشار مختلف کشور از هر صنف و طبقه ای از سایه سار آن بهره مند شده اند.

    ضمن تبریک این روز و عرض خداقوت بر شما مهربانان، با یکدیگر هم پیمان می شویم تا همچون گذشته با حفظ و حراست از این امانت گرانبها، روز به روز بر اعتبار و حسن شهرت بانک بیفزاییم و آن را استوار تر از گذشته تحویل نسل های آتی نماییم و با همدلی و همراهی تلاش کنیم به عنوان یک بنگاه اقتصادی با نصب العین قرار دادن منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مسیر خودکفایی و استقلال اقتصادی کشور و خدمت رسانی به تمامی اقشار جامعه با رعایت الزامات قوانین بانکداری بدون ربا گام برداریم و در تحقق اقتصاد مقاومتی موثر واقع شویم.

    سید ضیاء ایمانی

    مدیر عامل بانک مهر اقتصاد

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی