عصر بازار

بانک پاسارگاد ۱۱ ساله شد

عصر اعتبار- نخستین شعبه بانک پاسارگاد در ۲۳ آذر سال ۸۴ همزمان با میلاد امام رضا(ع) در مشهد گشایش یافت و رسما فعالیت خود را آغاز کرد.

بانک پاسارگاد ۱۱ ساله شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، بانک پاسارگاد با هدف و راهبرد جذب سرمایه و اندوخته‌های سرگردان و بکارگیری آن در تأمین مالی بخش‌های مختلف اقتصادی فعالیت خود را شروع کرد . فعالیت و مشارکت در رشد و شکوفایی اقتصادی کشور، ارائه خدمات نوین بانکی به مردم با دقت، سرعت و سهولت، به منظور رفاه حال و صرفه جویی در اوقات مشتریان،گذر از شعار (حق با مشتری است) و عینیت بخشیدن به شعار(مشتری ذات بانک ) را می توان از نقاط قوت این بانک دانست.
    بانک پاسارگاد به موجب مجوز 22 شهریور سال 1384 بانک مرکزی ، با سرمایه 3500 میلیارد ریال که تماماً پرداخت شده‌است شروع به کار کرده که از این رقم 2000 میلیارد ریال به وسیله موسسان پرداخت شده و 1500 میلیارد ریال با پذیره نویسی همگانی به وسیله 34000 نفر خریداری شده است. در حال حاضر سرمایه بانک پاسارگاد 50.400 میلیارد ریال است.
    پذیره نویسی بانک در 11 مرداد 1384 انجام، مجمع موسس در 5 شهریور 1384 برگزار ، مجوز تاسیس در 13 شهریور 1384 و مجوز فعالیت بانک در 22 شهریور 1384 دریافت شد.
    نخستین شعبه بانک نیز همزمان با میلاد فرخنده امام رضا (ع) در تاریخ 23 آذر 1384در شهر مشهد مقدس بطور رسمی گشایش یافت و آغاز به ارائه خدمت به مردم کرد.
    پایگاه خبری عصر اعتبار به میمنت فرا رسیدن 23 آذرماه، یازدهمین سالروز تأسیس بانک پاسارگاد ، ضمن تبریک این مناسبت فرخنده به مدیران ، تمامی کارکنان شریف و شایسته و مشتریان این بانک ، امید دارد در سایه عنایات و الطاف الهی، توفیقی دوچندان در پیمودن مسیر رشد و پیشرفت و تعالی ، نصیبتان شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی