عصر بازار

ارتقاء شغلی در سوابق خدمتی شهدای معزز بانک سپه با حکم مدیرعامل

عصر اعتبار- با حکم مدیرعامل، کلیه شهدای معزز بانک سپه که از ابتدای انقلاب تاکنون از مزایای ارتقاء درجه شغلی و تحصیلی بهره مند نشده بودند، بهره مند گردیدند.

ارتقاء شغلی در سوابق خدمتی شهدای معزز بانک سپه با حکم مدیرعامل
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، محمدکاظم چقازردی مدیرعامل بانک سپه در راستای تکریم شهدای معزز و خانواده معظم آنان با صدور حکمی تمام شهدای بانک سپه را مشمول ارتقای شغلی قرار داد.
    در نامه و حکم مدیرعامل بانک سپه آمده است: شهادت بهترین طریق رسیدن به اوج نقطه انسانیت است که نصیب مردان الهی می شود، در روزگار غریبی و تنهایی یاد و خاطره دلیر مردان عرصه عشق ورزی، شجاعت و شهامت تسلی بخش قلب های زنگار گرفته ای است که گریبان گیر روزمرگی شده اند و یادآوری خاطرات زیبای شان نشانه ای از عمل نمودن به فرمایش بزرگ مرد عرصه جهاد، شهادت و جانبازی حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) عزیز است که فرمودند «زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا از خود شهادت کمتر نیست».
    در پایان حکم مدیرعامل بانک سپه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تکریم شهداء و خانواده معظم آنها و تاسی از فرمایشات معظم اله به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهید و شهادت دستور ارتقاء درجه تحصیلی و شغلی شهدای بانک سپه از ابتدای انقلاب تاکنون و لحاظ کردن مزایای آن از ابتدای دی ماه سال جاری برای خانواده معظم این گرانقدران صادر شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی