عصر بازار

ایجاد تغییرات به‌منظور حفظ و توسعه سهم بازار ثامن است

عصر اعتبار- مدیر ناحیه دو در بازدیدی دوروزه وضعیت شعب منطقه یزد را موردبررسی و در جلسه‌ای با کارکنان یزد، به تشریح اهداف موسسه و بیان راهکارهایی جهت دستیابی به اهداف پرداخت.

ایجاد تغییرات به‌منظور حفظ و توسعه سهم بازار ثامن است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، مصطفی ذوالقدر گفت: تغییرات ناشی از توسعه، رشد و فناوری‌های نوین اجتناب‌ناپذیر و جز تغییرات اجباری است که بنگاه‌های اقتصادی به‌منظور حفظ و توسعه سهم خود از بازار ملزم به ایجاد آن در ساختار خود هستند.

    ذوالقدر با تأکید بر ایجاد تغییرات، شناسایی مزیت رقابتی در سازمان و چگونگی استفاده از دانش روز افزود: تصمیم‌گیری آگاهانه و اجرای سریع تصمیمات، برداشتن گام‌های بلند و نیز داشتن چابکی جهت عبور از موانع پیش رو در ثامن ضروری است.

    وی با اشاره به اهمیت آگاهی داشتن از نقاط قوت، نقاط ضعف، فرصت‌ها و تهدیدها اظهار داشت: مسئولان شعب همواره ضمن بررسی آمار و عملکرد مجموعه تحت مدیریت خود بایستی با مدیریت مناسب و هدفمند در راستای رسیدن به سودآوری هرچه بیشتر گام بردارند.

    مدیر ناحیه دو اضافه کرد: سازمان به‌جای افراد وظیفه گرا به کارکنان علاقه‌مند و هدف‌گرا نیازمند است. تقید به ساعت کاری امری نادرست است و کارکنان بایستی با دل‌وجان برای سازمان کار کنند و خود را محدود به برخی چارچوب‌های تعیین‌شده نکنند.

    وی وظایف اصلی و مهم کارکنان را در بازه زمانی کنونی، جذب حداکثری منابع و وصول مطالبات دانست و خاطرنشان کرد: جذب منابع، وصول مطالبات وظیفه همگانی بوده و به‌تمامی همکاران مربوط است و هیچ‌یک از کارکنان نباید از کنار آن بی‌تفاوت عبور کنند.

    وی به مطالبات پنهان به‌عنوان بخشی از مطالبات که از آن غفلت می‌شود اشاره کرد و گفت: برای جلوگیری از مطالبات ناشی از تسهیلاتی که با پشتوانه و ضمانت سپرده بلندمدت پرداخت می‌شوند، در صورت پرداخت نشدن به‌موقع بایستی با بستن سپرده نسبت به کاهش مطالبات اقدام تا از کنترل خارج نشوند.

    وی با تأکید بر بازاریابی و اشاعه فرهنگ استفاده از بانکداری الکترونیک و تسلط کامل همکاران بر بخشنامه‌های سازمانی اظهار داشت: تلاش بیشتر کارکنان برای دستیابی به هدف تعیین‌شده در مسیر جذب حداکثری منابع نیاز است.

    یداله علاف زاده سرپرست مدیریت شعب یزد در این جلسه با ارائه آمار منابع، مصارف و مطالبات و ترسیم اهداف تعیین‌شده تا پایان سال، اظهار داشت: استان یزد با داشتن 6 شعبه در مرکز استان و 4 شعبه در شهرستان‌های اردکان، میبد، اشکذر و بافق مجموعاً دارای 10 شعبه که در شهرستان‌های ابرکوه، تفت، خاتم و مهریز فاقد شعبه است. این عامل می‌تواند در کمتر شناخته شدن ثامن در میان مردم استان مؤثر باشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو