عصر بازار

بهبود عملکرد" ثامن" با آگاهی از آمار سرانه منابع و مصارف

عصر اعتبار- مدیر ناحیه سه موسسه اعتباری ثامن، در بازدید از سرپرستی گیلان تغییر ساختار سازمانی را یکی از الزاماتی دانست که لازمه تغییراتی بزرگ‌تری چون تبدیل‌شدن به موسسه و بانک است.

بهبود عملکرد" ثامن" با آگاهی از آمار سرانه منابع و مصارف
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، سید عباس نجفی بابیان اینکه  در شرایط کنونی در مسیر رشد و توسعه‌سازمانی بیشتر برداشته هایمان متمرکز باشیم، افزود: ثامن از نیروهای جوان و مستعدی برخوردار است. بنابراین موفقیت‌های دوره‌ای نباید اذهان ما را به خود مشغول کند تا از رصد رقبا و محیط اطرافمان غافل شویم.

    نجفی استان گیلان را یک استان سپرده‌گذار در سطح شبکه بانکی ارزیابی کرد و  با اشاره به آمار عملکرد آن در رابطه با جذب سپرده ویژه شش‌ماهه ، خواستار تلاش بیشتر شعب در معرفی و شناساندن این طرح به مشتریان شد.

    وی در ادامه تصریح کرد: به طور قطع داشتن شناخت بر عواملی چون مختصات محیطی ، اقتصاد محلی ، اشراف به جایگاه شعب در سطح سرپرستی و شبکه و تلاش در راستای ارتقا و رشد ثامن وظیفه تمامی کارکنان است.

    مدیر ناحیه سه با مهم شمردن نقش روسای شعب در حفظ و صیانت از جایگاه شبکه در بین رقبا اضافه کرد: انتظار می‌رود  تمامی شعب با آگاهی از آمار سرانه منابع و مصارف، تلاش کنید معدل عملکرد استان را بهبود بخشند.

    وی مهم‌ترین و بارزترین وظیفه روسای شعب را نظارت و کنترل دانست و خاطرنشان کرد: کنترل و نظارت بر همه امور شعب شامل وظایف تعریف‌شده و مشهودی همچون نظارت در اجرای ضوابط و کنترل موارد امنیتی و وظایف نامشهودی مانند داشتن مسئولیت در قبال کارکنان زیرمجموعه و خانواده آنها است.

    نجفی در بخش دیگری از سخنان خود تصمیم‌گیری و تصمیم سازی را از مشخصه‌های یک سازمان پویا خواند و اظهار داشت: روسای شعب می‌بایست در چارچوب اختیارات خود تصمیم سازی نمایند.

    او در ادامه به آمار مطالبات معوق شعب اشاره کرد و کاهش آن را ناشی از برنامه‌ریزی و پیگیری مستمر دانست و تأکید کرد: با عنایت به تغییرات پیش رو در نحوه پیگیری مطالبات معوق در سطح سازمان، عدم پیگیری لازم در سطح شعب به‌هیچ‌عنوان پذیرفته نیست.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی