عصر بازار

امضای تفاهم‌نامه همکاری موسسه بیمه صادراتی روسیه و بانک پاسارگاد

عصر اعتبار- بانک‌ پاسارگاد در سیزدهمین اجلاس مشترک اقتصادی ایران و روسیه، تفاهم‌نامه همکاری با موسسه بیمه صادراتی روسیه (EXIAR) امضاء کرد.

امضای تفاهم‌نامه همکاری موسسه بیمه صادراتی روسیه و بانک پاسارگاد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، سیزدهمین اجلاس مشترک اقتصادی ایران و روسیه، در تاریخ 23 آذر 1395 و پس از دو روز برگزاری نشست‌های مشترک در قالب کمیته‌های مختلف انرژی، صنعت، بانک، تجارت و ... ، در حالی به کار خود پایان داد که 10 تفاهم‌نامه بین کشورهای ایران و روسیه به امضاء رسید.
    بر اساس این خبر، طی این سند، با همکاری موسسه (EXIAR) و بانک‌پاسارگاد و تخصیص خط اعتباری، روند واردات از کشور روسیه، جهت واردکنندگان ایرانی تسهیل یافته و ارتباطات بازرگانی این دو کشور افزایش خواهد یافت.
    گفتنی است ‌بانک‌پاسارگاد با توجه به عملکرد درخشان خود در صحنه‌های بین‌المللی، مورد توجه موسسات بیمه‌ای و بانکی در سایر کشورها است. از این‌رو با برقراری ارتباط موثر و هدفمند با سایر کشورها، نقش موثری در تسهیل روابط اقتصادی بین‌المللی کشور ایفا می‌کند.
    در همین راستا، علاوه بر آنکه صادرکنندگان گرامی به منظور افزایش توان تولید و صادرات خود می‌توانند از تسهیلات ارزی بانک‌پاسارگاد استفاده کنند، واردکنندگان کالا نیز می‌توانند با بهره‌مندی از خدمات ارزی این بانک، اقلام مورد نیاز خود را اعم از مواد اولیه، تجهیزات و ...، از طریق گشایش اعتبار اسنادی، بروات اسنادی و یا حواله‌ وارد کنند. این بانک‌ آمادگی دارد بر اساس بخشنامه‌های ارزی بانک‌مرکزی انواع نقل و انتقالات ارزی مشتریان را از داخل به خارج و حواله‌های وارده به نفع مشتریان را در اسرع وقت دریافت و در اختیار آنان قرار دهد. همچنین انواع خدمات ارزی مانند گشایش اعتبارات اسنادی وارداتی، قبول و معامله اعتبارات اسنادی صادراتی، صدور انواع ضمانت‌نامه‌های ارزی، ثبت سفارش بروات اسنادی و ... را به مشتریان گرامی ارایه می‌کند.
    مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره 82890 آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان گرامی است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی