عصر بازار

اختصاص منابع در جهت رونق فعالیت های اقتصادی

بانک قوامین آماده اختصاص منابع در جهت رونق فعالیت های اقتصادی در استان ایلام است

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک قوامین در سفر به استان ایلام گفت : بانک قوامین آماده اختصاص منابع در زمینه های سرمایه گذاری ها و فعالیت های اقتصادی و بهره برداری از ظرفیت های استان است.

بانک قوامین آماده اختصاص منابع در جهت رونق فعالیت های اقتصادی در استان ایلام است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، دکتر نتاج مدیرعامل بانک قوامین در سفر به استان ایلام و در دیدار با استاندار با بیان مطلب فوق تصریح کرد: مجموعه ی بانک قوامین هم در حوزه واسطه گری جذب سپرده ها و هم اعطای تسهیلات همکاری های خود را با توجه به ظرفیت های موجود در فعالیت های اقتصادی ایلام گسترده می کند.
    وی با بیان اینکه تعاملات بین کشوری ایران و عراق، ظرفیت‌های جدیدی را ایجاد کرده است، افزود: در این راستا گردشگری‌های زیارتی، علمی و تحصیلی و آموزشی، درمانی و ... فرصت هستند که احساس می‌کنم فعالان اقتصادی استان هم باید به آنها توجه داشته باشند و ما هم می‌توانیم در قالب‌هایی که در بانک قوامین ساری و جاری هستند مساعدت داشته باشیم.
    مدیرعامل بانک قوامین ادامه داد: در حوزه خدمات متنوع بانکی هم طبیعتا ظرفیت‌هایی در استان ایلام وجود دارد و فعالیت ها و خدمات بانک قوامین در استان ایلام نیز در این زمینه می‌تواند به رشد و توسعه فعالیت‌های اقتصادی استان کمک کند و امیدواریم بتوانیم در حل حداقلی مشکلات مزمنی از جمله بیکاری که در استان وجود دارد مشارکت کنیم.
    مدیر عامل بانک قوامین با تاکید بر اینکه طولانی بودن تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان متاسفانه باعث شده ما از مراودات اقتصادی بین‌المللی فاصله بگیریم، گفت: باید به این نکته توجه داشته باشیم که این دیوار تحریم به هر شکلی تا حدی برداشته شده و اینکه توقع داشته باشیم بلافاصله بتوانیم این ارتباطات را برقرار کنیم توقع منصفانه‌یی نیست بنابراین باید به بخش‌های مختلف اقتصاد کشور از یک طرف و همچنین فعالان اقتصادی سایر کشورها فرصت داده شود.
    وی با اشاره به اینکه در سایر کشورها به ویژه کشورهای توسعه یافته به وضوح دیده می شود که بخش خصوصی در اقتصاد آنها فعال است، یادآور شد: باید به بخش خصوصی آنها هم فرصت داده شود که به فعالان اقتصادی بخش خصوصی ما شناخت و اعتماد پیدا کنند و متعاقبا ارتباطات اقتصادی برقرار شود که فرآیندی زمان‌بر است.
    دکتر تقی‌نتاج با بیان اینکه اگر انتظار داشته باشیم بلافاصله این موانع برطرف شود فعالیت‌های اقتصادی بین‌المللی از سرگرفته خواهد شد این توقع زمان‌بر است، تصریح کرد: یک بخش از مشکلات ما بر می‌گردد به بانک‌های داخلی که از لحاظ نرم‌افزاری این آمادگی را ندارند و از طرف دیگر از لحاظ رفتار اقتصاد بین‌الملل آشنایی کامل ندارند که رفت و آمد هیئت‌های تجاری خارجی به کشورمان بدون تاثیر نخواهد بود.
    این گزارش حاکی است مدیرعامل بانک قوامین در جریان سفر خود به ایلام از شعب منتخب بانک در این استان دیدار و در جریان نحوه ارائه خدمات به مشتریان قرار گرفت و هم چنین با مدیران و کارکنان بانک به گفت و گو پرداخت.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو