عصر بازار

حضور پست‌بانک‌ایران در بیست‌و‌دومین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ

عصر اعتبار- پست‌بانک‌ایران درکنار سازمان‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در بیست‌و‌دومین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ) که طی روزهای بیست‌وپنجم لغایت بیست‌و‌هشتم آذرماه سال جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود حضوری فعال دارد.

حضور پست‌بانک‌ایران در بیست‌و‌دومین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این نمایشگاه، خدمات جدید این بانک در قالب دستگاه‌های VTM (شعبه الکترونیکی سیار و ارائه‌کننده تمام خدمات بانکی)، دستگاه‌های خودپرداز غیرنقدی(CashLess) و خودپرداز سیار(ATM) و نرم‌افزارهای کنترل پروژه و نظام پیشنهادات برای بازدیدکنندگان عرضه و علاوه بر آن، مدیران و کارشناسان حوزه‌های مختلف بانک با حضور در این غرفه، آماده پاسخگوئی به بازدیدکنندگان بوده و نشست‌های صمیمی نیز با آنان برگزار می‌کنند.
    همچنین آخرین دستاوردها، فعالیت‌ها، برنامه‌ها و اقدامات این بانک در قالب بروشورها، بنرها و پوسترهای تبلیغاتی به بازدیدکنندگان معرفی می‌شود.
    گفتنی است: در بیست‌و‌دومین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (ELECOMP) طی روزهای ذکر شده، صدها فعال حوزه‌های الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک داخلی و خارجی حضور دارند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی