عصر بازار

تقدیر از پژوهشگر برتر بانک توسعه تعاون به مناسبت هفته پژوهش

عصر اعتبار- درمراسم بزرگداشت هفته پژوهش و تقدیر از پژوهشگران حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی که با شعار "پژوهش: پویایی، ژرف اندیشی، هدفمندی شواهد علمی" با حضور مسئولین و صاحب نظران این حوزه، در محل سالن هفده شهریور وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد از پژوهشگر برتر بانک توسعه تعاون تقدیر شد.

تقدیر از پژوهشگر برتر بانک توسعه تعاون به مناسبت هفته پژوهش
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، گفتنی است در این مراسم از حسن عاشقی به عنوان پژوهشگربرتر بانک توسعه تعاون به پاس دستاوردهای علمی و پژوهشی ایشان در قالب بیش از 7 کتاب کاربردی- دانشگاهی و 15 درسنامه چاپ شده از سوی جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران، بیش از20 طرح پژوهشی با مسولیت های مدیر، مجری و همکار و بیش از30 مقاله علمی و پژوهشی به عنوان پژوهشگر برتر حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

    این مراسم با اهدافی چون معرفی توانمندی‌های پژوهشی حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شناسایی برترین‌ها؛ تشویق و توسعه فناوری و تجاری‌سازی دستاوردها در این حوزه؛ ایجاد فضای سرمایه‌گذاری در زمینه پژوهش های حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی و حمایت از ایده‌های برتر در راستای فناوری‌های نوین، برگزار شد.

    شایان ذکر است در این مراسم نشست تخصصی "آسیب شناسی حوزه پژوهش"، برگزار و طی آن موانع و چالش های حوزه پژوهش و راهکارهای رفع این موانع و چالش ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی