عصر بازار

وحدت رویه و تقسیم‌کار پیش نیاز پیگیری مطالبات

عصر اعتبار- سرپرست مدیریت شعب کرمان موسسه اعتباری ثامن خواستار برنامه‌ریزی‌های دقیق و هدفمند برای دستیابی به اهداف پیش‌بینی‌شده تا پایان سال از سوی روسای شعب کرمان شد.

وحدت رویه و تقسیم‌کار پیش نیاز پیگیری مطالبات
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، عبدالحسین قوامی در جمع رؤسای شعب کرمان گفت:پیش شرط پیگیری مطالبات داشتن وحدت رویه و تقسیم‌کار در بین کارکنان همراه با نظارت دقیق روسای شعب است.

    قوامی با ارائه آمار عملکرد شعب در بخش‌های جذب منابع ، مصارف و مطالبات افزود: شعب باید در بحث وصول مطالبات جاری و غیر جاری همت بیشتری کنند تا بتوانند به اهداف تعیین‌شده در این بخش دست یابند.

    وی تحقق اهداف ثامن را باپشتکار و ایجاد انگیزه در بین کارکنان و همراهی و نظارت مدیران ممکن دانست تصریح کرد: معرفی و ترغیب مشتریان به استفاده از ظرفیت و قابلیت‌های مؤسسه در خدمات بانکداری الکترونیک از ضروریات امروز ثامن است.

    سرپرست مدیریت شعب کرمان خاطرنشان کرد:استفاده از ابزارهای نوین بانکداری با افزایش سرعت فرایند کار، موجب ارتقای سطح رضایت آنها شده و فرصت بیشتری را در اختیار همکاران برای انجام بازاریابی و سایر فعالیت‌های میدانی قرار می‌دهد.

    وی در پایان با تأکید بر به‌روز نمودن دانش بانکی کارکنان از همکاران صف و ستاد خواست: همگام با تحولات ، مهارت‌ها و تخصص بانکی خود را بالا ببرند و تلاش بیشتری در کسب رتبه‌های بالا در آزمون‌های تخصصی مدیریت آموزش بکار ببندند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی