عصر بازار

تسریع پرونده های مطالبات معوق در "ثامن"

عصر اعتبار- جلسه هم‌اندیشی سرپرست مدیریت شعب اردبیل با وکلا به‌منظور بررسی آخرین وضعیت پرونده‌ای تسهیلاتی با حضور و روسای دایره پیگیری و وصول مطالبات برگزار شد.

تسریع پرونده های مطالبات معوق در "ثامن"
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، سرپرست مدیریت شعب اردبیل در این جلسه با تأکید بر پیگیری و کاهش آمار مطالبات  گفت: با ارسال اخطارهای کتبی و شفاهی سعی در به‌روز شدن معوقات داشته باشید و چنانچه این پیگیری‌ها به نتیجه نرسید. پرونده‌ها با رعایت دستورالعمل ها به سرپرستی ارسال تا در کوتاه‌ترین زمان مراحل قانونی خود تا وصول مطالبات بگذارید.

    مهدی میری افزود: وکلا در احقاق حقوق موسسه تلاش مضاعف داشته باشند و پرونده‌ای بدون نتیجه یا نیمه‌کاره رها نشود .

    وی با تأکید بر ارتباط مستمر وکلا با دایره حقوقی تصریح کرد : آخرین اقدامات انجام‌شده در مورد پرونده‌های اقدامی هرروز جمع‌بندی و به اطلاع سرپرستی برسد تا ضمن ایجاد هماهنگی‌های لازم روند انجام امورات پرونده‌ای اقدامی تسریع شود.

    وی اضافه کرد: نباید جریان هیچ پرونده‌ای به‌خصوص پرونده‌های با مبالغ بالا در کاغذبازی روزانه کند شود.

    مهدی میری همچنین با اشاره و بررسی آمار معوقات سرپرستی اردبیل گفت: برنامه سرپرستی اردبیل پیگیری معوقات در شعب و کاهش حجم پرونده‌ای ارسالی به مراکز قضایی است. اما در صورت نرسیدن به نتیجه مطلوب، پرونده به قید فوریت برای طرح در مراکز قضایی به وکلا موسسه وا‌گذار می‌شود.

    سرپرست مدیریت شعب اردبیل  اظهار کرد: تأکیدهای مکرر بر پیگیری مطالبات منجر به کاهش رشد مطالبات  در استان اردبیل شده که این مهم نتیجه تلاش همه‌جانبه و خستگی‌ناپذیر تمامی کارکنان است.

    وی با اشاره به فرصت باقی‌مانده از سال خاطرنشان کرد: تلاش یک‌ساله همکاران در چند ماه آتی جمع‌بندی خواهد شد لذا از همه همکاران و وکلا انتظار داریم در مدت باقی‌مانده تا پایان سال با هوشیاری و تلاش به اهداف موردنظر سازمان دست پیدا کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی