عصر بازار

پیش بینی روند نزولی ارزش واحد پول ملی مالزی در یک سال آینده

عصر اعتبار- شرکت 'نومورا' که سال‌ها در راس صنعت اوراق بهادار ژاپن بوده و شرکت جهانی خدمات مالی است، پیش بینی کرد ارزش رینگیت در برابر هر دلار تا پایان سال جاری میلادی به ۴.۵۲ رینگیت سقوط می کند و سال آینده میلادی نیز سقوط بیشتری را شاهد خواهد بود.

پیش بینی روند نزولی ارزش واحد پول ملی مالزی در یک سال آینده
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، این شرکت جهانی خدمات مالی انتظار دارد ارزش رینگیت در برابر یک دلار تا پایان سال آینده میلادی به 4.76 رینگیت برسد که در صورت عملی شدن این پیش بینی، دولت 'نجیب تون رزاق' چند ماه پیش از انتخابات سال 2018 میلادی روزهای اقتصادی خوبی را شاهد نخواهد بود.
    تارنمای روزنامه 'نیو استریت تایمز' روز چهارشنبه نوشت انتظار افزایش نرخ بهره بانک فدرال آمریکا از 25 واحد در این ماه وجود دارد و این ارزش رینگیت را تحت تاثیر قرار می دهد.
    همچنین پیش بینی شده است بانک فدرال آمریکا نرخ سود را سال 2017 در 2 نوبت افزایش داده و انتظار می رود بانک نگارا مالزی (بانک مرکزی مالزی) در سال آینده میلادی در 2 نوبت به کاهش نرخ سود بپردازد.
    شرکت 'نومورا' با توجه به فشرده سازی های مالزی و سنگاپور بر روی اقتصاد و شرایط سیاسی مالزی طی ماه های گذشته و آینده پیش بینی کرده است ارزش رینگیت در برابر دلار سقوط کند.
    این شرکت همچنین انتظار دارد تولید ناخالص داخلی مالزی به رشد نرخ 3.7 درصدی برسد.
    کاهش مداوم ارزش پول ملی مالزی (رینگیت) طی هفته های گذشته، پول ملی مالزی را به عنوان یکی از بدترین ارزهای آسیا تبدیل کرد و این شرایط سئوالات و شک و تردیدهای زیادی در بین فعالان اقتصادی و تجاری در مورد اقتصاد این کشور جنوب شرق آسیا ایجاد کرد.
    ارزش هر دلار آمریکا روز چهارشنبه در بازار ارز مالزی به 4.427 رینگیت رسید .
    رینگیت مالزی سال جاری را با ارزش برابری خود به ازای هر یک دلار آمریکا 4 رینگیت و 30 سن آغاز کرد که این رقم تا اواسط ماه ژانویه به رقم 4 رینگیت و 42 سن رسید، اما پس از آن رینگیت برای یک دوره سه ماهه تقویت شد و در 19 آوریل ارزش برابری آن به ازای هر یک دلار آمریکا به 3 رینگیت و 84 سن رسید.
    از اواخر ماه آوریل واحد پول ملی مالزی در روندی مداوم روز به روز ارزش خود را از دست داد، به گونه ای که امروز قیمت 4.427 را ثبت کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو