عصر بازار

پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه:

به مناسبت ولادت حضرت محمد مصطفی(ص)، آغاز هفته وحدت و ولادت امام جعفر صادق(ع)

عصر اعتبار- دکتر سهمانی طی پیامی میلاد با سعادت پیامبر رحمت و مغفرت حضرت محمد مصطفی(ص)، آغاز هفته وحدت و ولادت امام جعفر صادق(ع) را تبریک و تهنیت گفت.

به مناسبت ولادت حضرت محمد مصطفی(ص)، آغاز هفته وحدت و ولادت امام جعفر صادق(ع)
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، متن پیام به شرح زیر است:

    بسمه تعالی

    فرا رسیدن 17 ربیع الاول سالروز ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام ، ختم مرسلین و پیا م آور صلح و عدالت ، هفته وحدت و سالروز ولادت با سعادت حضرت امام جعفر صادق (ع) موسس مذهب جعفری را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم .
    پیامبر اسلام (ص) بشارت دهنده عدل و داد در سراسر گیتی است و اهدافی که دین مبین اسلام بر پایه آن بنا شده است، آرمان بشریت و هدف نهایی انسان است که همان رستگاری است.
    پیامبری در عصر جاهلیت پای بر عرصه گیتی نهاد که از عدالت و مساوات می گفت ، از انسانیت و مدارا، از تقوی و توسل و اندیشه ای بر زندگی مردم و بعدها بر بخش عمده ای از انسان های جهان سایه افکند که بر اتکال به ذات اقدس الهی و توجه به محرومان و مستضعفان، برابری و عدالت ، مقابله با استکبار، تقوی الهی و تبری از بدی ها و کجی ها تکیه داشت .
    امروز اسلام در پهنه گیتی بیش از گذشته نقش افرین و یگانه مامن مظلومان جهان برای خروج از بی عدالتی ها و قطبی کردن های کاذب است و انسان امروزی در سایه تعالیم اسلام عزیز بیش از گذشته خود را در پناه و نجات یافته می داند. از اینرو آلودن دامان اسلام - ارزشمندترین یادگار پیامبر اکرم (ص) و معصومین (ع) که با مجاهدت و شهادت خود نهال آن را ابیاری کردند - برنامه و نقشه راه دشمنان است و قرائت ها، تفاسیر و برداشت های نا درست اما هدفمند از آموزه های دین که وهابیون و داعشیان مجریان آن هستند ، اسلام را سخت در معرض خطر قرار داده است .
    پر واضح است "وحدت مسلمین " اصیل ترین نسخه شفابخش در برابر هر گونه تفرقه در صفوف آنان است و بهره مندی از فیوضات ارشمند اسلام راستین و سیره و سلوک پیامبر اکرم ( ص) ، یگانه مسیر درست پیروان حضرت برای مقابله با اندیشه های متحجر و مصلوبی است که برای نابودی اسلام در تلاشند .
    امید است توفیق آن را داشته باشیم از رهروان راستین پیامبر مهربانی ها و دوستی ها باشیم و آرزو می کنم دشمنی ها و کینه توزی های عصر ما که مولود نفرت و بی دینی جاهلان و دشمنان است ، از دامان مبارک اسلام رخت بر بندد .

    محمد علی سهمانی

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی