عصر بازار

تعاونی دامداران و کشاورزان کرمانشاه به کاسپین منتقل شد

انتقال فرشتگان در روزهای آینده

عصر اعتبار- رئیس هیات مدیره موسسه اعتباری کاسپین از انجام پروسه انتقال تعاونی اعتبار ” دامداران و کشاورزان کرمانشاه ” به موسسه کاسپین خبر داد و گفت: طی چند روز آینده با اتمام ارزیابی املاک و دارای های تعاونی اعتبار فرشتگان این تعاونی نیز به کاسپین منتقل می شود.

تعاونی دامداران و کشاورزان کرمانشاه به کاسپین منتقل شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، درباره تحولات تازه در موسسه کاسپین اظهار داشت: طی هفته جاری کار انتقال تعاونی اعتبار دامداران و کشاورزان کرمانشاه که جزو هشت تعاونی تجمیعی در کاسپین بود، به موسسه اعتباری کاسپین انجام و این مهم به اتمام رسید.
    وی درباره انتقال املاک و دارایی تعاونی فرشتگان به کاسپین نیز گفت: در حال حاضر بررسی و ارزیابی املاک این تعاونی اعتبار با سرعت در دست انجام است و طی روزهای آینده، املاک و دارایی این تعاونی اعتبار نیز به کاسپین منتقل خواهد شد.
    رئیس هیات مدیره موسسه اعتباری کاسپین با بیان اینکه تعاونی الزهرا و بدرتوس نیز به موسسه کاسپین منتقل شده اند، گفت: کار انتقال پنج تعاونی دیگر شامل «الزهراء مشهد»، «حسنات اصفهان»، «پیوند»، «امید جلین گرگان» و «عام کشاورزان مازندران» طی ماههای آینده نهایی خواهد شد.
    وی ادامه داد: با انجام انتقال هشت تعاونی اعتبار تجمیعی در کاسپین، شاهد گسترش فعالیت های موسسه کاسپین و ارائه خدمات نوین بانکی به سپرده گذاران  عزیز خواهیم بود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی