عصر بازار

رئیس شورای اقتصاد سازمان برنامه و بودجه:

ایران در مسیر ثبات اقتصادی هدایت می شود

عصر اعتبار- رئیس شورای اقتصاد سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: اقتصاد مقاومتی در ۳۴ بند، در چارچوب ۱۲ برنامه اقتصادی و در قالب ۱۲۱ طرح اقتصاد مقاومتی تعریف و به ۲۳ دستگاه کشور ابلاغ شده است.

ایران در مسیر ثبات اقتصادی هدایت می شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، می‌شود که اقتصاد ایران در مسیر ثبات اقتصادی ساماندهی شود تا رویدادهای بیرونی تاثیری در عملکرد واحدهای تولیدی داخلی نداشته باشند و اگر دارند، این مسئله به حداقل برسد.

    مجتبی خالصی در بازدید از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در واحدهای تولیدی شهرستان‌های لاهیجان و آستانه اشرفیه با بیان اینکه سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در ایران با سه هدف کلی رشد اقتصادی، کاهش آسیب‌پذیری از رویدادهای بیرونی و دستیابی به اهداف سند چشم انداز در بلندمدت دنبال می شوند، تصریح کرد: برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در سطح کشور بطور جدی در حال اجراست و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، کارگروهی برای رفع موانع تولید در کشور تشکیل شده و تاکنون گزارش‌های متعددی برای رفع این موانع به دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی رسیده که این سفر با توجه به این گزارش‌ها و بررسی آنها انجام می‌شود.

    وی گفت: نظرات و موضوعات مختلفی از طریق دبیرخانه به ستاد اقتصاد مقاومتی ارائه می‌شود تا راه حل هایی برای رفع مشکلات، پیش بینی و تصمیمات مقتضی گرفته شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی